Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterboendeinredning
Läst 1655 ggr
MoaIndra
0

HJÄLP!!! :(

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vet att jag skrivit många inlägg om mina marsvin och deras problem och att jag borde åka till veterinären igen men det har inte blivit av ännu, jag har just nu minst 3prov per vecka plus två läxor per dag tiden räcker inte till :/ marsvinen tycker jag är så sjuuukt mycket viktigare men min mamma håller inte riktigt med om det. Nu har ännu ett problem dykt upp, kala fläckar, varför kommer dessa kala fläckar. Jag har sett dem mest på tassarna men även på mina tjejers rumpor ryggar sidor och nackar. VARFÖR ser det ut så här!! :( tror ni fortfarande att det kan röra sig runt sellnic? Jätte tacksam för svar

MoaIndra
0

En till bild

MoaIndra
0

En bild till

bohan85
0

hårlöshet på ben/insida lår är mcyket typiskt för sellnic. Kliar de sig? Såhär såg det ut på två grisar jag var jourhem för, men det var i detta fall långt gånget. http://ietthornavvardagsrummet.blogspot.se/2013/03/da-var-det-dags-igen.html

Teddymarsvinet
6

Ja, jag tror fortfarande att det är sellnic tyvärr. Om det går alldeles för långt kan det ju bli så illa att dom avlider. Du måste in till vet! Och om man nu har det lite tajt om tid osv så får man skaffa sig det. Jag har tagit ledigt från skolan för att åka in till vet några gånger pga marsvinen.

Primas - Uppfödning av Nonself Golden Agouti  Primasmarsvin.weebly.com 

/p>

MoaIndra
0

Tack för svar! :) ville bara veta om det var sellnic elr inte :/ ska försöka åka till veterinär så fort som bara möjligt