Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 1111 ggr
hanna12351
1

dricker mycket

om ett marsvin dricker onaturligt mycket, vad kan det vara tecken på?

Frida B
0

Att marsvinet är törstigt 😎

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

emmaaslund
2

Jag är inte så insatt i problemet eller vilka åtgärder som ska tas, men om marsvinet dricker stora mängder vatten så kan det bero på krångel med njurarna.

Är du säker på att marsvinet får i sig allt vatten, och att det inte bara är så att han/hon leker med flaskan?

/ Emma
Nidos marsvinsuppfödning - Rex och Self DE white

marsisen
0

Hade samma problem men det berodde på att våran vattenflaska var trasig och hakade upp sig ibland 

Så om du har vattenflaska, kolla så att de verkligen kommer ut vatten🙂

animal power <3

Svarttusch
0

Är du säker på att de dricker allt vatten som lämnar flaskan då? För jag kan snabbt se en "pöl" under min vattenflaska när honorna lekt lite med flaskan :P

Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida

hanna12351
4

altså han gör inte så längre och läste något på marsvinshjälpenssida om ett marsvin som gjorde det där de inte verkade bra. han (marsvinet här) är lånad och var felskött när han kom, buren han  satt i var 66x38 cm och allt han hade var ett hus. ägarna sa att han drack mycket och då var det nog som ni säger att han var uttråkad och lekte med den.

(han bor inte så längre och har också slutat med att hålla på med flaskan, kompis är på väg också:))

marsvins
0

bra #5

råttor är inte äckliga bara äckligt underbara🙂