Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettpresentationer
Läst 1167 ggr
Fridaaaa
10

Välkommen hit!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag fick jag hem älskade Ferrari och det har gått superbra med ihopsläppet än så länge. Inget direkt jagande, Ferrari har till och med ätit lite grönkål 👍 Så ser verkligen ljust ut.

Ferrari är en söt Texelhane född 21/12 - 13 och kommer från Emras marsvin, precis som min goa Max. Och en rolig sak: De är födda samma datum, ödet? 😉

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Fridaaaa
8

Lite fjäsk? 😉

Fridaaaa
4

❤️

Apolloon13
1

Ahaha första bilden är ju lite för rolig ;) Man brukar ju säga att små ungar klänger och klättrar på storasyskon, ja det säger ju sig självt. Grymt gulligt ;)

Fridaaaa
0

#3 Första gången jag varit med om det så tidigt i ihopsläpp, och sällan gjort så på varandra annars med, förutom ungar då, så himla härligt, och Lotus är så dumsnäll med 🙂

Fridaaaa
1

Natten har varit lugn och de satt ihop imorse, känns toppen! 👍

Misarn
1

Vad roligt att allt har gått bra och vilken gullplutt sen :-)

Fridaaaa
0

#6 Känns toppen 🙂

[Emma--]
1

Va söta! 🙂

[ussi-marvin]
0

Han verkar vara väldigt framåt för att nyss ha kommit hem för inte så länge sen, hur gjorde du? Mina nykomlingar har varit här 23 dagar men är väldigt rädda när man kommer. Dom är gosiga i famnen men skygga i buren..

Fridaaaa
3

#9 Ja det har han varit hela tiden tycker jag nu 🙂
Jag satte ihop dem i en hage en stund, slängde till dem lite morot och så, inget mer 🙂 Gick prima. Men Lotus är väldigt lugn och snäll av sig, så tror det spelar stor roll och Ferrari verkade känna sig trygg ganska snabbt faktiskt 🙂
Mina är ganska skygga i buren när man ska ta dem men öppnar man burarna och står där och så brukar de flesta komma fram 🙂

busKotten
2

Ett tryggt marsvin som kompis när man kommit till ett nytt ställe gör underverk… Grattis till sötnosen. Skall bli kul att följa.

Fridaaaa
3

#11 Ja jag tror det med 🙂

[ussi-marvin]
1

Okej, tack för tipset ska testa ha de i hage liten stund varje dag / varannan :) Btw, så himla söt ! :)