Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterbeteendehantering
Läst 505 ggr
Abico
0

Dricka ur vattenflaska...

kan man göra på mååånga olika sätt, fråga grisarna ^^
Hur gör era marsvin när dom ska dricka, tar dom försiktigt och trycker tungan mot kulan så det kommer vatten eller börjar dom tugga på pipen?

Sune kör in hela pipen i munnen/ halsen och sedan börjar han tugga på den -.-' Tydligen fungerar det då det försvinner vatten. En annan rolig sak är att ställa sig under vattenflaska så kulan trycks in så att man blir alldeles genomvåt *gaah*.

Hanna 

Cuyi
0

Min ena drar munnen mot den, biter lite och så hör man "rullljudet" :'P

Cuyi
0

Min ena drar munnen mot den, biter lite och så hör man "rullljudet" :'P

Chippers
0

Dom flesta av mina gör som #0

Chippers
0

Dubbel <__>

Cuyi
0

#4 Märkte det nyss ;)

DianaG
0

Skippy tuggar på den.. Jätteiriterande när man ska sova och han tuggar och tuggar och tuggar…. Muffin dricker oftast fint och försiktigt men ibland tuggar han också på den..

KvirrZ
0

Mina kör samma stil som Sune xD

- Mvh Emma

Chippers
0

#5 Alltså att jag råkade göra dubbelinlägg ;)

Cuyi
0

#8 Gjorde du :P ?

Chippers
0

#9 Hihi, ja, därför skrev jag "Dubbel" ;)

Cuyi
0

#10 Aha :P Skrev oxå dubbel ;)

Thea-Cazzy
0

Våra biter på pipen ^^

TRASAN
0

hmm mina är smittade av goa sune hihihihi. ;)) skoja bara mina tar den långt ner i halsen o tuggar o sliter ibland o blir irriterade på kulan. visa har kommit på att man kan tömma den o bli blött. hihihihi ;))

Abico
0

Där ser man ^^
Sune blir ibland irriterad och då tar han tag med tänderna om pipen och lyfter hela flaskan, sedan släpperhan den så att det låter jättehögt -.-' Detta är super när Hanna ska sova.

Hanna 

[MatildaW]
0

#14. Så gör Blondie, och enbart på natten x'D jag vet precis hur de känns, man har lust att slänga in dom på toaletten :P Melvis kör in hela pipen i munnen å suger på den, de verkar åxå fungera xD för vatten försvinner det :P

Wizy
0

HAHA mina tar tag i flaskan och typ går bak samtidigt som dom biter / dricker, haha det verkar funka iaf .

eller så vrider dom hela flaskan och står snett o dricker ;P