Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 1603 ggr
[Maijah]
0

Grattis sötnos!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag fyller min lilla tjej Calvin 1 år! Tänk va tiden går fort. Jag kommer ihåg när hon var mini-liten, 5 veckor gammal och fick plats i min ena handflata ^^

Alla fick lite "kalasmat" idag också, det uppskattades mycket!Glad

Grattis gumman <3

[jejjas]
0

Grattis önskar mig å grisarna =)

[Maijah]
0

Kriskål är gott!

Atensia
0

Grattis Calvin! :)

/Amanda & 5 marsvins flickor :)

Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se

[Tisslibiie]
0

Grattis till stora flickan på sin dag!^^ Hurra,hurra, HURRAA!!

Abico
0

Grattis söta Calvin!

Hanna 

[Strawberi]
0

Grattis sötnosen!

FeliciaS
0

Grattis söt-Calvin!

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Creation
0

Stort grattis till sötnosen! :)

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

[Maijah]
0

Calvin tackar för alla fina kommentarer! ^^

jmws
2

Detta är ganska rolig histora… Sökte runt lite på google, tittade en bild som liknade ett marsvin jag hade för ca 1 år sen. Jämnförde med min tjej Calvinna, men i inläggen stog det att det var en Hane vid namn Calvin? Tycker det var super skumt och jämnförde teckningen och den var EXAKT! Allting, pricken brevid nosen och ALLT stämmde!! Men det var så konsigt att i inläggen stod det hane? (dåvarande ägaren)… Så jag googlade lite till, hittade det här inläggen och ser min liltjej IGEN?! Så jag måste alltså har köpt (mamma Jumjums 337) Calvin av dig! Sen läste jag ett inlägg att hon (dåvarande) fick reda på att det var en hona och hon var dräktig vid 5 månader! Riktigt häftigt måste jag säga! :D Super fin hona som fick vara med på många utställningar men fick lov att sälja henne och hennes kompis vid dåligt med pengar, önskar jag kunde få tillbaka godingen (pussgurkan) 

Här är min jämnförelsebild! ;-)

/MVH Johanna Wretfors

Om du ser detta nu så får du mer än GÄRNA skriva ett meddelande på Facebook för det skulle vara jätte kul att höras ang Calvin :)

marsisen
0

Grattis😃

animal power <3