Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 584 ggr
idipidi
0

Marsvinspicknick

Jag vill tipsa om ett ypperligt tillfälle att träffa andra marsvinsintresserade i Stockholm nästa helg, alltså den 18/8. Förutsatt att vädret är okej…

SMF Norrort anordnar marsvinspicknick. Alla är välkomna, SMF-medlemmar såväl som icke-medlemmar, med eller utan marsvin. Tag med något att sitta på och det du vill äta och dricka. Vi bjuder på lite grönt till marsvinen, anordnar tipsrunda och gurkätartävling m.m.

Det blir också ett bra tillfälle att få svar på dina frågor om marsvin och SMF då flera kunniga är på plats. Extra välkommen är du som är yngre och har tankar om vad du skulle vilja göra i föreningen, då vi hoppas kunna få igång en mer aktiv ungdomsverksamhet i höst.

Vi samlas vid Thorildsplans tunnelbanestation kl. 13. Ingen föranmälan behövs. Vid spöregn ställer vi in. Ring Ida om du är osäker.

Kontaktperson: Ida Högberg. Mail: ida_hogberg@hotmail.com, tel: 08-778 85 58, mobil: 073-650 51 22

Abico
0

Varför håller man aldrig sånt i Göteborg/ Borås trakterna? :/
Det låter ju jättetrevligt ^^

Hanna 

idipidi
0

Du får föreslå det för din lokalavdelning helt enkelt, kanske erbjuda dig att vara med och arrangera också.

[Liinda]
0

Jag sa förut att jag skulle komma, men jag kan tyvärr inte göra det :( Våran mäklare satt visning på vårat hus på söndagen så jag måste vara hemma hela den helgen och hjälpa till att städa. Men jag hoppas det blir marsvinspicknik någon mer gång :)

idipidi
0

Jag puttar upp den här tråden!

FeliciaS
0

#1 Ja, det skulle vara bra ;) Jag höll ju i en liten träff men ingen kunde komma när det väl var dags.. =/

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

idipidi
0

Nej, det är lite märkligt. ofta är det många som klagar på att det aldrig händer något i föreningen förutom utställningar. Men när det väl ordnas något vill nästan ingen komma.

Kom igen nu.. ;) Vi kommer ha tipsrunda och gurkätartävling med priser och kanske något mer roligt också. Marsvinsprat, kika på andras marsvin, grönsaker finns till grisarna…

paronskrutten
0

Kom det någon?

Helena

idipidi
0

Ja, ett helt gäng faktiskt och ngra för mig nya ansikten. Jättetrevligt! Marsvinen mumsade persilja och paprika, folk bläddrade i gamla MM som vi hade med och beundrade varandras marsvin. Vi hade tipspromenad och 16 marsvin var med i gurkätartävling. :)

paronskrutten
0

Okej, vad bra:)

Helena

Abico
0

#5 - Jo, jag har så dåligt samvete för att jag inte kom :/ Det blir till att försöka igen ^^

Hanna 

DianaG
0

Hej!

Jag var där och hade jättekul :D Jag upptäckte också att Skippy var rätt snabb på att äta gurka :)

DianaG
0

Hej!

Jag var där och hade jättekul :D Jag upptäckte också att Skippy var rätt snabb på att äta gurka :)

DianaG
0

Hej!

DianaG
0

Hej!

DianaG
0

Hej!

DianaG
0

Hej!

DianaG
0

Hej!

DianaG
0

oj det blev lite fel…

ciss
0

#18: Jo, lite kanske. Tryck endast EN gång på Publicera-knappen, EN gång, inte mer.

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

DianaG
0

#19 Lärde mig det nu Flört Blev så iriterad på min dator, så seg..