Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterboendeinredning
Läst 907 ggr
Denise.E
1

Bur för 349kr

Såg på ikea att de säljer lådor med glasfront för endast 349kr!

Perfekt om du bara har 2 marsvin då det är 100x58 och höjd 16cm.

KOMPLEMENT Låda med glasfrån , IKEA.

Bara ett tips! Har själv kaniner men skulle jag haft marsvin skulle denna bli min :))

Zakaraa
0

Länk till produkten?

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Denise.E
0

Vetinte hur man kopierar på macbook tyvärr , men sök på komplement låda med glasfront!

Zakaraa
1

Det här är det enda jag lyckas hitta D: LÄNK
Ingenting som har det pris eller mått du tipsar om :( Såg du det i butik eller online? För var det i butiken kan jag förstå att jag inte hittar online (kan ju vara utgående) men om du sett det online så borde det ju dykt upp där kan man ju tycka.

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Eulwen
0

Den är bara 16cm djup så det vette 17. Mina skuttar då lätt över en sån kant.

Arinah
0

Den var fin, men verkar ömtålig. Det är vanligt glas, och de varnar för ovarsam hantering då glaset kan spricka.

[heda23]
0

Men om man har två styck ihop utan glas alltså…!? 2m lång, men lite smal i bredden.

Svarttusch
0

Den finns utan glas också. Måttet som anges är dock yttermåttet på garderoben den ska vara i. Innermått är 90*53 cm, fortfarande lagligt för 3 marsvin eller 1 hona + 1 hona med kull. Då komplementlådorna i plast försvunnit är dessa lådor det närmsta som finns för att få till garderobburar :)

Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida

[heda23]
0

Jag föredrar plast. Lätt att duscha av en gång i veckan. Annars såg den fin ut.

Mirinda
1

Den verkar lite liten. Annars är den nog bra. Om man bara klarar av att vara försiktig med glasfronten vill säga.

#7 Menar du att man skulle ställa dem mitt emot varandra? 

Går det att ställa dem vid sidan av varandra och såga upp hål i kortändorna? Då kan man ju behålla glasfronterna. Men visst finns det en rymningsrisk om de inte är högre än 16 cm. När man väl lagt in spån så blir ju kanten kanske bara 1 dm.🤔

Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare