Släktingar...
Har ditt marsvin stamtavla? Känner du till släktingar? Äger du släktingar? Har du bilder på någon av ditt marsvins släktingar?
Själv håller jag på med släktforskning till mina marsvin och jag har hittat riktigt många bilder! Fast bilder på mor, far och deras föräldrar har jag haft ett tag då Cavatina's äger de också! :)
(Den här tråden borde väl ändå passa in på Avel, Ungar!? Det har ju med stam att göra… *hehe*)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Okej, vad kul :)
Mvh Felicia

Har inom uppfödningen ett antal syskonpar.
Theriss, vilka fina grisar.
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4
Fina!!
Mvh Felicia
Jag håller på med släktforskning på grisarna och det är kul. Har ej så många bilder men kul är det.
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4
Jag har idag hittat 4 halvbrorsor till Calypso födda 2006 och några syskon till Sera :)
Mvh Felicia

Jag har hittat syskonbarn och halvsyster till Vanellus Lizzie och Har även hittet släktingar till Vanellus Serina. Vanellus Serina är systerdotter till Vanellus Lizzie.
Okej ;)
Mvh Felicia
Seras pappa Xodus och hennes mamma Ibéria samt Calypsos pappa Travis är döda… *snyft*
R.I.P Cavatinas Xodus, Cavatinas Ibéria & Cavatinas Travis 
Mvh Felicia

aawh .. :(
är dom vita marsvinen svart eller choklad himalaya?
har dom röda ögon?
Äger mitt marsvins syster XD
Jag tror min kompis hade storebrorsan till Våfflan :)
Han dog dock tidigt :/
Det är väl det enda jag vet..
Jag har ingen koll på Sunes stamtavla, han är ju med stor sannorlighet från någon grosist eller så.
Hanna
#16 Mm, då är det inte så lätt att ha koll på det inte ;) Dåligt förflutet men bra i nuet :) haha
Mvh Felicia
#16 Mm, då är det inte så lätt att ha koll på det inte ;) Dåligt förflutet men bra i nuet :) haha
Mvh Felicia
#18 - Jupp :P
Hanna