Marsvinspassning!
Hej! Ska du åka bort en kort stund eller längre tid, då passar jag gärna dina grisar! :) jag är van vid marsvin och andra djur. Jag har en hemsida med djurpassning som jag kan länka om du är intresserad! Om du är intresserad så ska jag berätta om mig osv. :)
Maija. ~ett liv utan djur är inget liv alls~
Är i behov av "grispassning", så berätta gärna mer :-)
Åh vad kul! Jo jag bor i Stockholm och älskar djur. Jag är väldigt djurvan och har haft 4 marsvin förut! Beroende på hur länge du åker bort så är det gratis! Jag tycker så mycket om att aktivera och ta hand om djuren så jag passar dem gratis, gör inget bara för pengarnas skull!men vill gärna att dem isåfall har en bur då min är upptagen! :) om det är något jag glömt säga så fråga bara så svarar jag ! :)
Vad synd:-( Jag bor i Skåne, så det blir lite långt att åka.
Det var synd.. :( men om du nån gång åker förbi är du alltid välkommen! :) annars om du på nåt sett kan fixa transport så gör jag det helt gratis! (Även om det kanske blir lite långt..) :)
Vart i Stockholm bor du? Ska åka bort över påsk och letar grisvakt :-) Jag bor i söderort, och har varken bil eller körkort, så jag får förlita mig på taxi… Men jag är ev intresserad!
hur länge ska du åka bort? :) #5
Jag kommer att åka tidigt på morgonen tisdagen den 26e och kommer hem på eftermiddagen 2a april, så jag behöver vakt egentligen från den 25e.
oj då, verkligen jätteledsen men då så ska jag passa 4 marsvin redan.. :( om du nån gång i sommar eller under veckodagar åker bort så passar jag som sagt gärna! ända alternativet är att ta med sig dina marsvin dit jag ska åka men det blir rätt så krångligt.. :/ Men jag vet säkert att jag har inget djur att passa juni-augusti? :)
Kan du länka hemsidan? :)