Imorgon gäller det!
Ja, då har det vart lite snurrigt här om vilka marsvin jag ska ha och inte! Min lillasysters-klasskompis-mamma har en marsvinsuppfödning,och de bor ju lixåm på andra sidan gatan xD
Så jag ringde henne och frågade om hon hade marsvins honor till salu, och gissa vad? Hon hade slutat med sin uppfödning och hade många vuxna honor från åldern 1-3 år till salu :') Så nu ska jag och
mamma gå dit och titta, får verkligen hoppas att jag blir kär i någon ^^, Men hon sa i telefon att hon hade en liten speciell tjej till salu, nämligen en släthårig vit, med svarta RUTOR
??? och namnet gjorde mig ennu mer förvånad, Mamma mu?! :') Är jätte pirrig på hur hon ser ut och hur hon är :) Sedan hade hon massor med enfärgade honor till salu också :D Känns som rena rama paradiset för mig imorgon :'D Kom hem från landet idag, med en rengjord vit stor marsvinsbur som jag har placerat i rummet =D Ska även köpa lite grejjor hos djuraffären på tisdag! Kram /Ellinor <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
Nu gissar jag hej vilt, men är det Anette B som är din granne?

JAAA! :O
Hur visste du det? :'D

Hon och mamma känner varandra lite, så det är därför vi ska komma och kkolla imorgon, det är ju även Min lillasysters klasskompis som är Anettes dotter :)
Haha.. Såg att du bor i Solna och tänkte att det inte kan finnas sååå många rutiga Mamma Mu. Men hon måste vara äldre än 1-2 år..? Du får hälsa från Ida. ;)

Hihi <3 Nej, precis. Det är inte enkelt att hitta ett rutig marsvin med ko identitet. MAMMA MU :'D *ASG* hihi, jag läääängtar så!
O jag känner mig själv rätt så kommer hon nog flytta in imorgon redan ^^, *hooppas*, ja, jag ska hälsa från Ida. Har du sett mamma mu förut? :D Jo, hon är drygt 2 år nu :)
Vad skoj :) Lycka till ^^
Hanna