Hot or not?
Hej! Jag tänkte starta en lek som heter hot or not som jag först såg på kanin iFokus, och tänkte att den är kul att köra här! Det går ut på att någon börjar att lägga ut en bild på sitt/sina marsvin också ska den nästa som ser bilden skriva hot or not. Så om man skriver hot på en bild skriver man varför man skrev just hot och skriver man not på bilden så skriver man varför man skrev not. Så det går till ungefär såhär: Smulan123: hot or not och (lägger ut en bild) Sen ska den andra skriva t.ex ……….. …..Sigge5: hot Också skriver man varför man tycker just hot, typ fin skärpa på bilden osv…… Vill bara tillägga att man inte ska betygsätta om marsvinet är fult eller inte utan om hur bilden är tagen:) Hoppas ni förstår:)
Mvh Hanna:)
Men det är ju taskigt att skriva att ett marsvin är fult? eller kanske inte så de menas?
Nej, så menas det absolut inte! Jag menar!att man ska betygsätta hur bilden är tagen. Inte att marsvinet är fult:) Tex som att om bilden är alldeles suddig så kanske man skriver not för att bilden inte har så bra skärpa. Så det menas mer hur man har tagit bilden och om det är fin bakgrund osv. Förlåt om det stod lite otydligt, trodde att man skulle förstå det i sättet jag skrev:)
Har gjort det tydligare nu:)
Hihi förstår :) Jaaa själv så kommer jag ju får not på alla mina bilder för jag har en sån dålig kamera xd
#5 haha, nej det tror jag inte!:)
Hot, för att bilden är inte suddig, och du fick med den söta dubbelhakan!(väldigt sött marsvin)

#7 Säger också hot, fin bild och svinet var urgulligt.
Hor or not? :P
#du måste väl lägga upp en bild?
Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤
Oj menade
#8 du måste väl lägga upp en bild?
Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤
#13 Hot. Den hade fin kvalité och marsvinet var jättegulligt. Och bilden blev levande eftersom marsvinet gör ett så gulligt uttryck😃
Jag la ju upp bild ;o
Jag förstod inte att man behövde lägga upp en bild för att vara med, jag har inget marsvin så jag kan inte ladda upp en bild.

#18 Hmm både hot och not, hot för att marsvinet gjort sig bra på bild, not för att solen eller nått ljus förstör.
Hot or not? :P
Hot. Jättegulligt marsvin och kvalitén var bra. :) Hot or not?
Jag råkade publicera utan bilden. Jag ska försöka igen.
Både och för marsvinet är urgulligt men bilden är suddig.😃
Hot om not
#24 Ingen bild med tyvärr
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#28 Nu skriver du ju till dig själv xD
#28 Asså sandra vad håller du på med (min syrra)!? Varför skriver du så?;)
#30 skämtar bara lite;)
Jag låtsas vara en annan!,, :D
#32 Svårt att låtsats deteftersom man ser ditt användarnamn😉

#34 Not, för att bilden var på sidan och suddig, men cool bild på svinet :)
Hot or not?
#37 not, väldigt suddig.

#40 Hot, hihi så söt
Hor or not? hahaha