Present till mina killar
Tufft! Använder de rampen?

så fräck o mysig! ja anväder dom rampen för o ta sig upp? ;)
Vad fin och smart! En sådan vore något för marsvinen! :) Vart köptes den, vet du det?
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Jag kollade på en likadan igår när vi var och köpte Gerbilerna. Den var fin, men jag tyckte hjärt "låset" på framsidan var lite klent, den satt inte så bra.
Hanna
Oj vad fin den var:) Vill också ha en, men har ingen trädgård att ha en i^^
Helena

Nä gud va fin, nu blir jag avundsjuk.Var köpte du den?Pris?

Vad fin:)
Dom har ej vant sig helt ännu med rampen men jag fick putta dom i rumpan lite innan dom självmant vandrade vidare. Den är köpt på Djurmagazinet i Västerår för dryga 1400:- Det lilla hjäartat kunde vara lite bättre men det kan man byta ut till en bättre variant.
Under vintern tänker jag ta in den och låta den stå i botten av en av burarna så att jag kan hälla spån och hö i det, fungerar inte det så får den stå på en plastmatta som jag har för kontorsstolarna så att man ej repar trägorlvet. Men jag måste fylla igen de två hål i luckan som man öppnar på övreplanet till rampen, för dom kan faktiskt bryta benen av sig ifall tassarna ramlar ned i dom. Men det är lätt fixat med trälim och sågspån 
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4
#8 Dom kanske går upp för rampen när du inte ser det ;) Aja, den va superfin !
Igår var jag, mamma och min kompis + hennes mamma på utflykt och vid caféet där vi åt fanns en sådan bur, med förlängning. Jag hade kameran med och kunde inte låta bli att ta ett kort! :)
Mvh Felicia

#10 den var oxå fin! ;))
oj va snällt vilken lycko present du måste vara helt lycklig!!

wow vad du är duktig på att bygga!! kan inte du komma hit och bygga en till mian grisar också?? haha

#14 Tack! :) haha, du bor ju så långt bort. hah ;)
15# Nej der är du som bor långt bort XD hahah

hahhaa :D
#13 Jättefin! Den måste de gilla :)
Mvh Felicia
#13 Jättefin! Den måste de gilla :)
Mvh Felicia
#13 Jätte fin bur!!
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

Åå, tack :]

#0 Fin bur…vilken present! En sådan lyxig utebur skulle jag oxå vilja ha!! =)
Jättefin..
funderar att spara ihop pengar å köpa nästan en sån det som skiljer är typ hatt det är inte hjärtlås och (jag ser inte så bilden ) men att man kan stänga på övervåningen så dom kan vara te.x bara uppe.. på Haraldnyborg för 800:-
tror ja det va