Jaha
men det är ju inte säkert att det blir just hon som köper dom jag har ju inte låva henne något har ju fler som ev vill köpa någon av dom. men kommer sakan dom båda något så fruktansvärt allså
vet inte om hon är så seriös som jag vill hon svarar med korta tyckna mejl 
å jag kanske ska köpa en :D :P
långt här borta i stenungsund :P *L*
men det är ju inte så långt Tidaholm är ca 15 mil härifrån det är låååångt bort
mm, här är det ca 6½mil tror jag
fråga pappa han sa ungefär 5 *L* men det går ju att kolla *L*
okej,
Jag tycker inte du ska sälja dom till någon som verkar otrevlig. Låt det ta tid och sälj bara när det käns absolut rätt. Annars kommer du aldrig sluta fundera på om dom värkligen fick det bra, tro mig jag vet :'(
Hanna
okej, men jag skall kanske köpa en av hennes marsvin antingen Rolfy eller Elvis, men det kanske låter konstigt här.. vi har pratat på msn ganska mycket..
jo jag är ganska säker på det med lillsyrran fick en äklig vibb vid första mejlet redan. sen har jag fått tre till från samma persom men ne vill inte sälja till henne å när jag fråga va gammal hon va fick jag inget mer svar alls
aha, de va inte "mitt" forum xD
Okej. Ja, jag ska inte lägga mig i ^^ Ville bara stryka under hur viktigt det är att man är säker på köparen. Och att du ser till att få kontakt med köparens mamma så du inte säljer marsvinen till en minderårig hur som helst.
Hanna
aha, de va mig du menade xD
nej det är klart dom skulle prata med sin mamma med *L*
japp, men mamma tyckte grisarna var jätte fina och att det är värt att åka närsan 6mil för att köpa en gris =)
det är nästan 4till göteborg bara att detta är åt andra hållet så att =)
5mil *
hoppas någon av mina gullgrisar hamnar i stenungsund *L*
där kommer den att få det bra det känner jag på mig *L*
:D
ska bli kul om vi köper någon av dom =)
. kommer ev att hamna på sama ställe. långt bort i tidaholm
dom små söta ögonen som rolfy har å den nyfikna lilla näsan.