Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 1104 ggr
Tikzi
1

Marsvins Dekaler

Grannen mitt emot mig har en sån där "Varning för hunden" skylt på sin dörr gällande sin Rottweiler så jag tänkte vara lite lustig och sätta upp en egen varnings skylt "Här vaktar vi, Ingång sker på egen risk" med en Marsvins bild istället. 😃
Nu undrar jag om någon vet någon sida man kan köpa Marsvins dekaler på? Skyltar verkar det finnas lite här och där samt alla möjliga hundraser som dekaler.

Generation to generation, I will never die. 
I will continue to live aslong as I´m alive. Blomma

lollynonna
0

Ingen hemsida,men på mitt djurmagazin finns det olika marsvinsskyltar:)

// Linah 

Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Mirinda
1

Vi har skämtat om det hemma. Fast vi sade att vi skulle ta kort själva och sätta upp på dörren. De bästa bilderna borde vara ett par förstoringar av marsvinen när de gäspar. Då syns deras "rysliga huggtänder" bäst.😃

Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare

Fridaaaa
0

Grizzlyzoo har denna, dåligt dock att det står "marsvinet", men söt är den 😃

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

dumbell
0

Såg någon sån på tradera förut men den verkar inte vara kvar. Tror det närmaste man kommer är som #3 tipsar om

Be the change you want to see in the world

-Gandhi

Tikzi
0

Jo det verkar rätt svårt att hitta några dekaler, Får nog beställa ifrån olika sidor. En skylt och sen skicka efter ett klistermärke ifrån något tryckeri. 
Den som #3 linkade kan ju vara ett alternativ annars. 👍
Vet att det finns någon dam som brukar vara på hundutställningar och säljer diverse hund prylar samt lite småsaker för andra djur. Har sett att hon har sådana skyltar och dekaler men kan inte komma ihåg vad hennes företag heter. Ska till en hundutställning i Juli så om jag inte har hittat något tills dess ska jag kolla ifall hon är där. 😃

Tikzi
1

Hittade massa skyltar på tradera där det står "Varning om X anfaller ligg/stå still tills hjälp anländer". Fanns med alla möjliga djur. Hund, katt, kanin, iller, hamster, fågel till och med Akvariefiskar men inte Marsvin. 😮 Närmaste jag kunde hitta var "Grisarna" men då skulle väl dom flesta tro att jag bokstavligen har grisar i lägenheten eller kanske att jag syftar på min sambo. 🤔

JonnaCecilia
0

Det skulle ju gå att göra en egen skylt och skriva ut på fotopapper och laminera? :)