Pasta?
Kan marsvin äta pasta? Kokt fullkornspasta borde ju vara nyttigt för dom, eller? :P
Hanna

hihi det hade jag oxå viljat veta äter det mycket. ;))
Det blir ju som lite extra någon gång ibland bara, men det hade ju varit kul å prova ^^
Hanna

ja det håller jag med om. kan ingen hjälpa oss ingen som vet om våra marsvin kan prova pasta ? jag vågar inte prova själv innan jag vet. hihihi ;))
Iof. både gerbiler, kaniner och till och me dhamster (ganska säker på det iaf.) äter det ju utan problem. Så det lär ju inte vara direkt farligt, men marsvin är ju lite överkänsliga ibland med sina små maggar.
Hanna

mmmm det är ju det jag tänker på vill inte mina smånassar ska få ont i sina magar. ;)) är det verkligen ingen som vet ? ;))

Mina små marsvin har fått smaka ett bett och de älskade det! vet ej om det är bra för dem men de blev ju inte sjuka så? :(

okej jag har försökt o luska i det men inte hittat det någonstans om det är bra eller dåligt. så tyvärr vet jag inte detta ännu. ;)
Har gett okokt nån gång
Helena
#8 - Men okokt är väl inte så bra, det sväller väl i magen? :O
Hanna
Melwin äter pasta.. han är helt galen i det.. men han får inte så mycket.. fast han gillar inte lika mycket fullkorn som vanlig :P