burbygge :)
Det kommer bli kanon bra, längtar tills ni har gjort det å du lägger ut bilder :)
NOlife whiteout pets <3

Toppen!
snyggt
håller med dig bokylleburarna tar mycket plats det är bättre med burskåp

Charlotta-B

Jättefint! :-D
Riktigt snyggt :-)

Jädrar så snyggt!
Åh, vad fint! Det kommer att bli toppen! :)
Sanni - Sannis marsvin (obs! endast på finska)
Vad fint! Spännande att se hur det kommer se ut när det är klart :) Jag håller också på med en ny bur som snart är klar. Jag ska bara köpa lister och få plexiglaset på plats. Det är dock en bokhyllebur som jag övergett för min våningsbur.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Wow, vad snyggt! Det där kommer bli superbra!
Har ni limmat fast de vita delarna, eller hur annars sitter de fast?
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
Hejsan Ts. Nu är det så att jag bygga en ny bur till mina grisar i sommar. Nu undrar jag om jag får kopiera din bild på ramen på din bur. Skulle hjälpa mig mycket. Nu ska jag bygga fler våningar, men skulle gärna vilja ha din bur som mall.

#18 ja visst får du det :)

#17 allt e ihop skruvat :)
Blir säkert superfint! :)
Mvh Linnea
#19 Tack så mycket

Pååååå med plast skivorna :D

#24 det kommer snart :P

Vilket lyxboende det blir för grisarna!
Ser riktigt fint ut! :D
Älskar och se snygga hemmabyggen av olika slag. Det ger en så mycket inspation :D Keep on going ^^ Det ser riktgit bra ut. Ska bli roligt att se det färdiga sen :)
*tass* Älskar att följa byggen!
Vilken fin bur! Hoppas dom som kommer bo där blir nöjd! Följer det här gärna. :)
Ser jättefint ut! Jag trodde dock inte att du skulle ha en stängd vägg bak.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

tack alla :)
#32 glömde ta med det på ritningen. men finns ju inte anledning till o ha öppet bak då det står mot väggen
sen kan ni ju alla ignorera mina grymt fula tapeter XD

Åhh vad fin! Ring mig om du tröttnar på den 
#34 Superfnt!
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Är det plexiglas med en ram runt? Hur har du gjort det?
// Milla - Alpaca och Peruan
http://www.millasmarsvin.n.nu/
Snyggaste buren jag sett hittills. :-)
Herregud vad snygg bur! 
Skiiiitcool bur ju!!! :D
Hälsningar Diana och djuren <3
Skit snygg :D
Så snygg den blev :)
Medarbetare på Sphynx iFokus

tack alla :) skit kul o höra :P dock e den inte redigt klar än. men i morgon kommer ny bild.
#37 japp det e de. jag har limat fast den med limpistol på baksidan av ramen.
Snyggt som bara den :D
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

så nu e nästan allt klart. bara hasp som fattas nu :P
hade varit klar i dag men kom saker i mellen. så i morgon hoppas jag killarna får flytta in :)
har valt o ha nät upptill då jag har 2 st katter så de inte tar sig in hehe.
så ni får en slutbild sen när dom har flyttat in.
dock skåpsluckorna som ska vara längst ner till förvaring blir ett senare problem. vill bara ha klart burarna nu i första hand så de får flytta in :)
#45 Verkligen superfint! :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Supersnyggt!! Bra jobbat! :)
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Gud vilken fin bur! vill också ha en sådan! har dock bara två marsvin, men ändå 

nu e jag äntligen klar o killarna har fått flytta in :)
dock e jag inte helt klar med nedesta plan som ska vara förvaring med det får bli ett senare problem. sen ska jag bygga andra bo med men få se när jag orkar det :P men så länga har de ju i alla fall så de kan göma sig.
måste säga att jag e redigt nöjd med buren. blev bättre än vad jag trodde.
o tack charlotta-b för du har hjälpt mig med att bygga :)
kan lägga upp en bild till sen på när marsvinen e ute o vant in sig i buren.
e så nöjd o glad nu :)
åhhh vad fint det blev. Kan jag ta lite mer av dina bilder och kopiera. Ska själv bygga nytt i sommar då grisarna är i uteburarna och du har verkligen inspirerat mig. Min bur blir lite större med 3 våningar, men annars blir det något dito. Hoppas du inte tar illa upp att jag ska bygga något liknande.

#50 självklart får du det :)
nej det gör jag absolut inte. kul att man kan inspirera någon :)
Tack tack det var snällt
Väldigt vacker bur måste jag säga! :)
Jag tänkte fråga om du använde dig av vanlig färg när du målade eller om man ska ha någon speciell?
Jag har nämligen tänkt måla om Göstas bur vit så den passar in i resten av lägenheten.

tack :) jag använde vanlig färg sen lackade jag buren invändigt med vattenbaserad lack.
Okej tack så mycket, då vet jag :)
Det här burbygget är så snyggt! Står själv inför ett burskåpbygge med två våningar och den här tråden kommer vi ha mycket nytta av :)
Den är jätte fin önska att jag också hade så många marsvin så jag också kunde göra en sån
.
Vet att detta är en gammal tråd men måste bara fråga ..är det okej att göra en snarlik kopia på din bur ?
Mvh Susanne
Har precis byggt en åt våra grisar