Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketteravelungar
Läst 2084 ggr
fulfisk
0

teddy + virvel

Hur skulle ungarna se ut om en teddy parades med ett virvelmarsvin? :S

idipidi
0

Eftersom att virvelmarsvin är en korsning så går det inte att säga. Det beror helt på vad det  för typ av virvelkorsning och vad den har bakom.

fulfisk
0

Okej, men chansen är väl rätt stor att det blir typ slärhåriga med lite virvlar?

vidar_valkyria
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har en rex abby korsning kan tänka mig att de kan se ut som min MY! Fast mycket minderGlad

KvirrZ
0

#3 Ditt marsvin hade ju ingen ras gemensam med frågan, men den var riktigt söt :)

- Mvh Emma

aliciia
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Virvel/teddy

AmandaF
0

gulliga marsvin :)

fulfisk
0

Okej. Min kompis vill nämligen gärna ha en kull efter sin hane och jag har en hona som är ett halvår och isf snart skulle vara redo för det men jag vet inte…

Hon är från uppfödare, jättefin är hon, men han kommer från djuraffär så man vet ju inte vad som ligger bakom :/ Dessutom kan inte hon låna ut honom hit för då blir hennes andra marsvin ensamt och jag vill inte släppa iväg min lilla Smilla. I mina ögon är hon fortfarande jätteliten ^^ Och jag vet inte, det känns ändå tryggast att ha marsvinen nära så att man vet att de har det bra.

Fast hade han vart en teddy men stamtavla och hon haft ett till marsvin så han kunde flyttat hit ett tag så hade det vart jättekul, jag har aldrig haft hand om någon kull innan nämligen. Känns som att man får en ännu större inblick i marsvinens värld då ^^ Dock är det en hel del jag bör läsa på innan, vill inte att något ska gå fel :/

Jag är dock helt och hållet redo att ta hand om ungarna om de inte blir sålda, hon skulle isf ta pojkarna och jag flickorna. Visst kanske inte min pojkvän är på men isf har han inget val^^

[starlights]
0

Jag fattar inte riktigt vad du menar med: "Dessutom kan inte hon låna ut honom hit för då blir hennes andra marsvin ensamt "

Honan kan ju endå inte gå med båda hennes marsvin, så det blir ju ensamt i vilket fall som helst.
Dessutom så är det stor risk att hennes marsvin kommer att börja bråka sen om de varit separerade + att den ena gått med hona.

fulfisk
0

8# Då har han ju iaf andra marsvin i närheten, alltså inte helt ensam. Mjo, det där med bråkandet är ju sant. Hon har väl antagligen inte tänkt på det.