Syskon-marsvin!
Ni som har marsvin som är helsyskon, tycker ni att de liknar varandra i personligheten eller är de istället ganska olika?
Mina cuy är ganska olika. Den ena är mer framåt medan den andra är lugnare i famnen. Mina lakeland har jag inte haft tillräckligt länge för att verkligen lära känna deras personlighet än men den ena (de är tre) är mer gosig än de andra i varje fall.
min marsvin Popcorn å Trazzle var syskon,dom var ganska lita förutom att trazzle va peruan (sån där med "tuppkam")
å Popcorn va sheltie (?)
#2 Ah, okej. Var de lika i personligheten också?
aså Mr Muffins och Mr Marwvin som vi hade innan dem var helt olika. marwvin var den blyga typen som bara ville vara medans muffins var den lättlärda och mysiga typen.
Ganska trazzle han var väldigt busig och gjorde nästan allt för att få godis (stå på bakben etc.)
Popcorn han Var mer att sträckasig å om han inte nådde skulle han klättra på en så om de inte gick så väntade han tills han fick den :P

Thea och Cazzy är nästan motsatsen till varandra ;P. Enda likheten är att dom är syskon,virvelmarsvin och att dom båda älskar att leka med varandra. Färgerna är olika, och personligheten! Cazzy är jättebusig, och vill bara leka. Thea är lite både och. Hon älskar att kela och är lugn då, men ute på golvet och i buren är hon lika busig som Cazzy, haha ;)