Projekt c&c cage!
Har länge tittade på c&cburar på youtube och jag är väldigt kräsen när det gäller buren så dessa fallen mig perfekt i smaken! Enkla, snygga och verkar vara lätta att städa och möblera. Det svåra var dock att få tag i kanalplast, sånt man gör botten av men äntligen igår hittade jag en hemsida som sålde och skickade! Tyvärr små ark, 109x70 men tänkte att jag kommer tejpa ihop dem med silvertejp och sen klä in allt med en snygg vaxduk. Botten tål ju väta så det blir ju inga problem ifall det går hål på vaxduken och läcker igenom utan vaxduken är ju mer för att det ska bli snyggt 😉 Galler har jag redan sen jag köpte på mig från ÖoB, dock vet jag inte om det jag har räcker för mina planer….Buren jag har tänkt mig kommer bli ca 190x80 med en övervåning på ena sidan som är ca 70x80. Buren kommer stå på en osbskiva som jag skruvar ben på. Jag hoppas detta lilla projektet kommer bli lyckat och kommer uppdatera med bilder allt efter att bygget fortlöper 😃
Vad kul! Längtar efter bilder ;-)
Mvh Linnea
Så spännande! Vad är det för sorts galler från öob? Har själv kollat runt lite på galler till hemmagjord bur. Lycka till! Ser fram emot att få se bilder på hur den blev!