bur idéer akut
nu är det så att det blir akut burbygge i veckan, då jag efter endast två dagar borta kom hem till att buren var extremt äcklig. städar varje söndag genom att byta ut precis allt, och plockar bort värsta kisset och bajset under veckorna, men ändå så blir det så sjukt smutsigt innan söndagen. har inte en liten bur heller, en köpes bur ja, men långt över minimum måtten. pga detta behöver jag nu alla tips och rekommendationer som ni bara kan komma på inför byrbygge! har inte i närheten av mycket yta, så att ha det i åtanke är viktigt. våningar går bra, så länge tips och beskrivning på hur dessa ska gå ihop, med så lite "köp det och det" som möjligt (har en massa, massa virke och trämaterial hemma att röra mig med). tacksam för svar och alla, precis alla, tips är välkomna. hjälp mig låta mina pojkar få det lite fräschare i buren!! idéer som smidigt involverar en fleece-del är ännu varmare välkomna :p
Jag kan lägga upp bilder på vår bur senare! Den är dock 300 x 80 cm och för stor för dig antar jag? Vad för mått kan du tänka dig? Tänk även på att det är lätt att ställa buren på ex. en byrå eller ett bord så att den ändå inte tar så mycket plats med tanke på att du kan förvara saker under den🙂