OT Bilddagboken
Jo, jag blir galen -.- Java uppladdningen funkar inte för mig längre, så jag får ladda upp bilderna en och en *gaaah* Men nu har dom ju stängt ner dte tillfälligt, vi håller tummarna och hoppas på det bästa!
Hanna
Mm, precis. Jag laddar alltid upp en och en xD
*hålla tummarna*
Helena
Ja, usch.. Jag vill in xD
- Mvh Emma
Det går så segt med den här reparationen eller vad dom sysslade med. Framåt kvällen ska dom bli klara -.-'
Hanna
Fast det funkar ju nu, dock en del problem fortfarande :(
Helena

tur man knappt laddar upp där mer :P
Nu kommer jag inte ens in..usch^^
Jag laddar upp nästan varje dag^^
Helena
Det går så sjukt seegt bara ;P Jag vill att saker ska ske snabbt på internet, annars är det ju ingen vits att sitta här ^^'
Hanna
Hahaha, tålamod, Hanna, det har inte jag så mycket av heller..:P Nu ska jag nog lägga mig, gonatt
Helena
#10 - gaaah… tålamod -.-'
Gonatt ^^
Hanna

vad har ni för användarnamn på bdb?
telefonmani heter jag
Helena

#14 - Jo, jag brukar lägga upp 2 - 3 bilder i genomsnitt (ibland blir det asmånga om jag vart iväg på något spc.). Men det tar ju så lång tid -.-'
Hanna

Har kontakter som lägger upp minst 50 bilder per dag och som mest lagt upp 500 bilder på en dag. Då … blir man inte så glad xS
#16 - Usch, vad hemskt ;P När mina kompisar lägger upp över 20 bilder så kollar jag bara på dom i "datum sidan" där man ser alla, om det inte är någon intressant bil markerar jag dom bara som sedda och struntar i att kolla ^^'
Hanna

#17 Så gör jag också x) och sen "nollar" dem en och en. Såvida det inte är någon nära vän och bilderna är någorlunda intressanta xD
#18 - Precis XD
Jag finns här om någon är intresserad: Johoansson.bilddagboken.se
Hanna

#19 GUD VA FINT RUM DU HAR ;D
*IMPONERAD*
#20 - Tack :D Fast nu har jag möblerat om det så att marsvinen får plats till hösten ^^
Jag hatar bilddagboken, jag får ladda om varje sida 7 ggr innan det funkar att visa den -.-'
Hanna
heter www.cuyi.bilddagboken.se ..
allobosia.bilddagboken.se =)

jaaa jag..men nu funkar det

Jag heter Milli23 :D

Blondi3 e mitt nick där med ^^,)
stirrup heter jag där :)
bli gärna vän :P
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Heter Flajsoor
Bli vän med miig <33

Jag heter Ida-f bli gärna vän med mig där
jag heter StormmillaGirl. tyvärr har jag inga söta marsvin ännu, men typ bara bilder på mina 4 råttgrabbar, men sen kommer det såklart att komma bilder på marsvin när jag får dom ^^ så ni får gärna bli vän med mig med om ni vill ;)

Min bilddagbok http://amandaaf.bilddagboken.se/

haha, nu har jag skaffat det ja med, Wizy var upptagen (Härmapor -.-')
WizyY
liindatorri heter jag där :)

Jag heter Ida-f besök gärna min sida eller bli vän med mig