Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 552 ggr
Wiizy
0

Wooow!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Maggan på bilden . ©

Wow! Vet ni vad jag precis gjorde ?! Klippte Maggie's klor, dom var skit långa, jag har inte fått klippa dom på ett tag men nu idag gav hon faktiskt med sej på drekten, hon låg t.o.m. ner och lät mig klippa! Jag säger en sak WOW VILKET FRAMSTEG!

Nu är jag förstås jätte glad :-) Våfflans har jag klippt en annan dag, så jaa… nu behöver jag inte oroa mig för Maggan's klor. men jag har glömt hur ofta man ska klippa? (klipper när jag tkr dom är för långa)

TRASAN
0

så bra för maggan! jag klipper mina en gång i veckan eller när jag tycker nu är det dax. mina marsvinsklor växer så olika på mina. så saxen eller knipparen ligger alltid framme med kam o borste. ;)

[Liinda]
0

Jag klipper också 1 gång i veckan men det är för att jag tycker det är kul :P Men varannan vecka borde vara lagom :)

ciss
0

Klipper ungefär en gång i veckan.

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Abico
0

Jag klipper en gång i veckan, ungefär. Men så klipper jag så lite åt gången också, iaf. på sex av tassarna här hemma (svartfortingar ;P).

Hanna 

Frajda_
0

wow vilken tur du har när jag lånade min kompis marsvin så fick vi mata henne med salad när klorna skulle klippas :P

Wiizy
0

#5 Jo, fantastisk tur, hon gottade ner sig i min tröja med huvudet i och typ småsov, då klippte jag :P 
Hon har dessutom svarta klor (hel svart) så det är ju extra jobbigt!