Hjälp!
Jag har bara ett marsvin, men jag vill typ över allt annar ha ett till (såklart!) Så jag behöver argument (mot mina föräldrar) som jag kan säga för att få ett till
Att det är mot lagen funkar inte på dom.
Så vad tycker ni man kan säga?

Tja, funkar det inte att säga att det är olagligt och att marsvn mår dåligt av att vara själva så vet jag inte vad du kan göra.
Bryr man sig inte om att man bryter mot lagen, begår lagbrott, bryr man sig nog inte om några andra argument heller, tyvärr.
Jag blir så irriterad på vuxna människor som köper ett marsvin men skiter i att de ska vara två:-(
Hoppas iaf för marsvinets skull att dina föräldrar ändrar sig.
Lycka till!
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!
Tack! Hoppas på en till i julklapp!!

Ja, det hade ju varit kanon:-)
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

Men vrf får du inte ett till ? Det finns ju ingent negativt med de ? Få dom att ge dig argument till vrf du inte skulle få ett till ;)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
dom säger att dom inte vill ha två och att det räcker med ett! men det tycker ju inte jag!!!
Säg att det kostar lika mkt, tar lika mycket tid, de mår mkt bättre - förklara att de blir nedstämda och att det är näst intill djurplågeri att ha de ensamma och att det är lag på att man minst måste ha 2 marsvin…
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus