Marsvinsbild

vilken fin! den var verkligen häftig:)

Har du gjort den!!!Den e jätte bra!. 
Så snyggt skulle jag aldrig jag kunna göra.

Tack tack, jo jag gjorde den nu på eftermiddagen och fixade till med färg i photoshop sedan. kul att ni tycker om den

okej ! den var fin .
du är ju jätteduktig .
Det såg ut som det var direkt taget från ett riktigt proffs, det kanske du är 

#7 jag kan alltid försöka. 

#7 Men då måste jag kopiera bilden på ditt marsvin till min dator. Är det ok?
javisst, gö va du måste göra;)
Bra jobbat!
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

Verkligen fina! Jag fattar inte hur du får till det i färgen ;P

Tack!
Ja jag kan försöka men jag lovar inget, är det ok om jag tar din bild till min dator då, så att jag kolla medans jag gör den? 
ja självklart :)

Jätte bra. Då sätter jag igång och tecknar nu. Får se när den är klar!

ååå såå j*vla fin och fort gorde du den jag blev hur nöjd som hellst tack så Himla mycket! *kram*
meeeen guuuuud va duktig du äääär!!:) jätte bra! och vilken härlig fantasi du har!!
anna_93 hur får du hennes päls så fin:)?
hihi den e så av sig själv typ. hon är rätt gammal men har ändå en jätte tjock och fin äls vilket som är ovanligt hos just alpaca. men daglig skötsel rullar den inför utställning borstar den annars var dag badar 1gång i månden (för hon kissar på sin päls)
hur gammal är hon? hon såg inte hängig eller trött ut

24# hon är snart 5år tror vi eftersom att hon är omplaceringsdjur så är vi inte säkra.
vissa marsvin lever tills dom blir 10, även om det är ovanligt. Läste om ett marsvin som blev 15. Mitt marsvin blev 6 år
mitt aldra första marsvin. jag fick honnom för 10 år sedan. han dog när han var 7 år
Fina och skojsiga bilder! De ser ju inte ut som riktiga marsvin p.g.a färgerna, uttrycken m.m. (vilket är bra) men det är väldigt häftigt och speciellt! Jättebra tycker jag :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

#25 Ja, jag börjar nu.
#26 Ja, jag fixar en till dej med.
Säger till när dom är klara. Kul att ni gillar dem.
#31 tack :D
- Mvh Emma

Vad duktig du är :)
- Mvh Emma
Gud vad fint du ritar!

#38 nämen guud så sööt :D Tach så jätte mkt :)
- Mvh Emma

# 33 Ja jag börjar teckna på den nu! Skrivet till dig när den är klar!

#34 Ja jag fixar en till henne, Har en innan henne men när dne är klar kör jag igån på din kompis marsvin, har du någon bild på den så jag jag vet hur den ser ut?
tack bara du tycker det är roligt, så :)

#35 OMG!
Oohh så snyggt du ritar! Tusen tack!! :D

#46 Men gud vad sorgligt…hon var ju så fin, hon får gå före i kön så jag sätter mig ner och gör den när jag kommer hem sedan efter jobbet, kram på dig

Jag ställer mig på "kö" hos dig för målning av en bild. Men bara om Du vill såklart! Detta är Cavatina's Calypso - en kastrerad coronethane som är väldigt nyfiken och busig men ändå sååå kelig :)
Mvh Felicia
Och Cavatina's Buena Sera, en sheltiehona :) Henne kan du rita av om Du har lust ;)
Mvh Felicia
vill inte låta elak, men jag har också förlorat två marsvin för inte ens 6 månader sen, förstår inte vrf hon får gå före
# 47 du e för snäll tack då himla mycket det känns redan bättre. Kram.

#51 Hon förlorade ett marsvin igår, jag tycker det är sorgligt och vill på nått sätt visa att jag tycker det är synd och få henne att må lite bättre. en fin gest från min sida. din pärlan är färdigritad och ska bara in i datorn för att färgläggas, den bilden har jag faktiskt lagt ner mest tid på och det är ju inte rättvist mot de andra. men så är livet, orättvist. så man får ta det för vad det är och leva med det. det finns många sätt att se saker på, ibland borde man tänka över de innan man hetsar upp sig.

För alla som har ställt sig i kö som ni så snällt gjort vill jag bara säga att jag arbetar så fort jag kan med att få era bilder klara. jag tycker det är jättekul att så många vill ha sina marsvin tecknade av mig! jag försöker att få lite variation på bilderna också så att alla inte ser likadana ut. men skriv på och skicka med bilder så hör jag av mig när de är klara
Förlåt, jag är också ledsen..jag överreagerade lite..
Tacksam för att du är så snabb :)
Går du gymnasiet? I så fall vilken linje?

-- Minns du att jag mailade dig & bad om att du skulle rita av mina marsvin? Har fotat dem & kjan fixa bilderna imorgon.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
jag tycker bäst om den bilden med nyckelpigorna med ett "va?" uttryck i ansiktet, ingen marsvinsägare har väl missat det?

Lejonkungen: Sluta låta så klok ;) Om du säger så där är det bara att hålla med :)

#55 Ta det lugnt du :) Jag är bara glad att du kan fixa det överhuvud taget.
Mvh Felicia

#56 det är ingen fara, det är kul att du tycker om bilderna, ska färglägga din nu! jag går på nobelgymnasiet på en IV linje^^
#57 Ja klart att jag minns, det är bara skicka in bilderna så gör jag de så fort jag kan!
#61 självklart kan jag måla Svante. bilden var lite svårtydd, är han ett virvel?
vad gör du där? Jag funderar på nåt med djur, då dom är mitt allt :)
#65 Då måste du gå på spånga som jag gör!
- Mvh Emma

Jättenöjd, tack!
gav dig inte så mycket att jobba på, men du fångade busigheten :)

#68 Bra att du blev nöjd!
absolut! *gäsp* ska nog lägga mig nu :) Go´natt
Hej min Älskling. Vad duktig du är. Helt otrolig! Värsta proffset!!!
När ska du rita min Tea då?
Jag älskar dej mest av allt i världen. Puss och Kram.
Bilden på Coccos gillar jag skarpt!
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4
ååå tack så hemskt mycket du e för rar.. :) den blev skit fin :)

#64. Ja en virvel. Han har inte så många virlar. Ganska slät på kroppen men lite tufsig på huvet och virvlig där bak;P
jag förstår att det är svårt att fatta vad jag menar, men du får väll försöka så gott det går;)
Diana61- ja erkänn de blev fint:)
Superfina bilder:) Hur har du gjort dom? I dtan??

#77 Jag tecknar först i blyerts på vanligt A4 papper, sen så tuschar jag det och kör in det i scannern. Väl i datorn så färglager jag det i photoshop. då pysslar jag med olika lager och olika effekter.
putt!
Har du hunnit något på mina bilder? (#49 och #50) Jag är sååå himla nyfiken! 
Mvh Felicia

Hejsan
Kan inte du göra en bil på mitt gammla marsvin Fonzi
Mvh Julia

Ojjjj gud vad snyggt tack så himla mycket!!!

inte för att stressa dig och så men har du börjat på #34 ? ?:P

Hej igen jätte fina bilder du gör! jag tycker finaste är på pärlan sen kommer alva amla :)
kan inte du göra en på min nuvarande tokyo plzz
kram

#85 Nix, inte än. men jag tar mig sakta men säkert framåt. jag ska skynda mig lite så att ni alla slipper vänta så länge^^
88# det är bättre att du gör det noga än att du gör det snabbt. det är ingen brådska :)
#78 Okej
Dom vart värkligen fina:)Jag måste bara läta mig att scanaXD

sååå söt han är :)
#92 - Japp, på något sätt blir han sötar och sötare med åren :P
Kram Hanna
Hanna
#86 Åhh tack så mycket! =) Jättefint! Verkligen :)
Mvh Felicia

#95 Åh tack så mycket! :) Vad fin den är! ;)
Mvh Felicia
haha, nu påminner jag om min bild som ligger bortglömd tror jag :P Chico #45 :)
- Mvh Emma

Ojoj…Lejonkungen…vad du ritar fint!! Blir alldeles glad när jag ser dina teckningar. Du borde sälja de…och inte ge bort dem 

#97 ojdå, förlåt
det är så mycket just nu^^ ska se till att den blir klar!

# 98 Tack så mycket, jo visst vore det kul att kunna få pengar för det men jag tror det inte är så många som skulle vilja betala för det
jo men e finns de många som vill:) du e ju jätte duktig, tjäna pengar på din konst också;)
#99 haha, det är lungt :) Bara tacksam för att du vill :D
- Mvh Emma

#103 har inte jag gjort marsvinet i mitten redan, pärlan…
#104 jo, det är groalovers marsvin de där, alla tre :P
- Mvh Emma

#104 okej, då var det ingen deja vu då^^ ska se till att få klar chico snart också!
#106 haha, det det var det inte :P
Tack! längtar mkt :)
- Mvh Emma

#108 Varför tog du bort Groalover egentligen, klart jag kan måla den men det lär ta en tid då det är väldigt många som vill ha en bild och kön är lång och jag har mycket för mig^^

Du är verkligen duktig! Vilka härliga bilder :) Jag tycker iallafall att de som har fått bilder av dig kan ge ett frivilligt bidrag! Då kan de ju ge efter förmåga, det behöver ju inte vara pengar heller man kan ju hitta på nåt annat kanske. Bara ett förslag :) Jag tecknar själv men ej helt annan stil, tycker att mina lurviga nassar blir ok men är sämre på de släta :)

#110 tack tack^^ jo visst vore det kul att få igen nått men det är inte så viktigt. vilken stil brukar du teckna i? sitter du och redigerar i photoshop också eller?

vill bara säga att gud vad du är duktig lejonkungen. jag önska jag kunde rita så bra. vill ge dig an applåd o en mega stor kram från mig o mina grisar. ; ))))
Du är ju riktigt grym, du borde göra en sida med det där! Hur fina som helst. Förresten, skulle jag kunna få lov att spara ner dem till min dator? Endast för privat "bruk" då alltså :P
Jag funderade på det. Att man kanske kunde få köpa ett par bilder av dig som jag skulle kunna skriva ut och sätta upp på väggen :) Du verkar ha fullt upp nu men när du har tid och lust såklart, såvida du inte tröttnat nu :P
Jag tycker du borde få något för det och du har verkligen talang ska du veta! Kan du lite programmering? Jag tycker nämligen absolut att du borde göra en hemsida där du kan lägga upp bilderna du gjort, du skulle ju dessutom kunna ta emot beställningar mot betalning där. Det skulle nog sprida sig fort i marsvinsvärlden :P

#93; De blir nog det .. hehe .. men det är kul och se dem växa ! Deras personlighet växer fram med :D
Kram Sanna
Du är riktigt duktig! Du får till en sån där härlig tecknad känsla eller vad man ska säga. alltså du tecknar på ett lite roligare sätt =)

#114 ja du får gärna köpa bilder av mig! du får bestämma hur mycket du vill betala själv^^ jag är ny på det här och trodde aldrig det skulle bli så poppis med mina bilder. Det är bara berätta vad för bilder du vill ha och skicka det motiv du vill ha avmålat. du får även spara ner bilderna till datorn för privat bruk, jag är inte så kinkig när det kommer till det men tack för att du frågar. jo jag får nog ta och göra en hemsida, tack för tippset och alla fina kommentarer^^

#112 tack tack, man blir ju alldeles rörd här. alltid skönt att höra att nått man gör är bra i varje fall, särskilt efter en jobbig dag som denna:D vi skickar en megatrippelstor kram härifrån tillbaks från alla oss marsvin,kanin och människor.
#116 tack tack, tecknar man från hjärtat så får man till lite känsla
Ett stort tack till alla er som berömmer mina teckningar så, det tycker jag är jättekul! Och om Groalover läser det här skulle jag gärna vilja veta vart jag ska skicka hennes bilder som hon ville ha när dom blir färdiga, om du fortfarande vill ha dom förstås och jag hoppas du mår bättre nu och jag ber om ursäkt om jag sagt något som gjort dig ledsen eller så, det var aldrig meningen så jag hoppas att du inte försvinner helt från det här forumet!
#117 ÅÅh så fiin :D
- Mvh Emma
Du borde verkligen skapa en hemsida med galleri och ta emot beställningar. Jag tror att det skulle bli populärt bland marsvinsfolk :)
Mvh Felicia

hur går det med bilderna? jag längtar efter att få se bilden på Svante;D

#127 Wow vilken charmknutte =)
Vart har Lejonkungen tagit vägen? Någon som vet? Påminner om tråden, så fiiina bilder! :)
Mvh Felicia

#129 - Jag tror han har försvunnit :) Har inte sett honom sedan i våras så…
Hanna

#130 #132 Lejonkungen är nu mer "inaktiv" verkar det som, så det är ingen idé att ladda upp bilder som han ska måla… Hade ni läst #129 hade ni nog förstått det :)
Mvh Felicia

Det skulle vara mycket synd om han inte målar längre, han är ju jätteduktig! Jag skulle så gärna vilja få Thea och Cazzy avmålade ;D
Jag tror han slutade att måla för bilden han målade till mig har jag inte fått än och det var ju ett bra tag sen så.

#82 Super söt bild på Sune :)
#136 Vi har tydligt skrivit i övriga kommentarer ovanför din att han inte är aktiv längre. Skicka inte in mer bilder! :) Läs bl.a. #129
Mvh Felicia
#137 - Alltid ;P
Hanna

#139 Är det okej om jag ger det ett försök att rita av honom? :)
#139 hihi.. Skulle vara elakt mot Sune om du inte tyckte det :) haha..
Mvh Felicia
#140 - Visst ^^
#141 - Ja, men det är bara utåt jag tycker det. Egenteligen har jag heeelt andra åsikter ;P
Hanna
#142 Jaså du :) haha… Tänk på att marsvin har onda krafter och aningar - de vet, ser och hör allt! Akta så att han inte suger ut din själ och ändrar ditt tänk ^^,
Mvh Felicia

#143 Hahaha :)

#143 - Aj, då ;P Bäst jag passar mig. - Sune är sååååå fin *ropa*
#145 & #146 - Vad fin han är :D Jag sparar dom bilderna på datorn så att jag kan ställa upp i rit tävlingen med dom XD
Hanna
Jättefin bild ElinM!
Mvh Felicia

#147 Haha, ah gör det XD
#148 Tackar :)

Vad duktiga ni är!
Jag ska nog försöka mig på att teckna ett marsvin nån dag ;)
#147 nä, nä försök inte med nå fusk i rit tävlingen, jag får nog börja hålla ett vakande öga på dig :p ^^,
#149 Hur gör du?
#151 Ja gör det, hon är en sån fuskare Hanna! Hon har skapat 100 användare som hon kan rösta på Sune med, i årets marsvin! haha.. *avslöjad*
Mvh Felicia

#152 Hur jag gör? ;)
#151 & #152 - SHIT! Busted (!!!) XD
Hanna
#154 jupp
#153 Du kanske inte gör den i Photoshop? Nej, det ser inte ut så… Ser jag nu :)
Mvh Felicia

#156 Ritade först bara vanligt med panna och papper på frihand och sen skannade jag in den på datorn och färglägde(stavning?) jag den och smetade ut färgerna i photoshop :)
#157 Jaså, okej :)
Mvh Felicia

Så fina alla bilderna är ! :)