Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettoff-topic
Läst 449 ggr
ElinM
0

OT. Youtube.

Jag är typ verkligen "jätte" teknisk och fattar "verkligen" allt när det gäller datorer kan någon säga hur man laddar upp en video på youtube :)?

Abico
0

Du måste vara medlem först ^^

Hanna 

ElinM
0

Jag är det men sen fattar jag inte längre :)

Abico
0

haha, okej ^^ Jag vet inte, är inte medlem där. Photobucket är enklare :P

Hanna 

ElinM
0

Någon annan som vet?;)

CamillaS
0

hmm… svårt att förklara men.. kan försöka, börja med att trycka på ditt användarnamn. då ser du din sida. längst upp till vänster finns det en meny rad, där står det upload. tryck där. sen skriver du i titeln på filmen och lite info om den tror jag. sen scrollar du längst ner på sidan och trycker på upload a video. lycka till.. med min dåliga beskrivning :)

ElinM
0

pappa visade mig så nu vet jag, men tack ändå :)

CamillaS
0

oki vad bra då :) laddar du in nån film på marsvin måntro? :P

Bella-R
0

jag har försökt ladda upp filmer flera ggr men det står bara hela tiden att den laddar, sen händer ingenting :/

Scientia est potentia -- "Kunskap är makt"
Per aspera ad astra -- "Genom svårigheter mot stjärnorna"
Tuam ipsam vive vitam, quia tuam ipsam oppetes mortem
-- "Lev ditt eget liv, för du ska dö din egen död"

CamillaS
0

#8 hmm… konstigt :/ vet dock inte vad det kan vara för fel.. är filmen lång?

[Liinda]
0

Det är så man måste vänta jättelänge från att den börjar ladda upp typ flera minuter och sen efter det tar det typ en kvart innan den syns som upplagd och man kan kolla på den

[PixelMollan]
0

För mig funkar de utmärkt och har gjort de redan sen första filmen. Jag gör som ni beskrivit.

Bella-R
0

#9 Dom filmerna som jag försökt ladda upp har varit runt en minut långa, inte mer. Max en och en halv minut. Filmad me en vanlig digitalkamera på 7,2 megapixel.

#10 Okej. Jag vet inte hur länge jag har väntat, tappade tålamodet när det fortfarande stod "loading" elr ngt sånt så jag gick ifrån datan i kanske en kvart-en halvtimma o när jag kom tebax laddade den fortfarande så jag gav upp.

Scientia est potentia -- "Kunskap är makt"
Per aspera ad astra -- "Genom svårigheter mot stjärnorna"
Tuam ipsam vive vitam, quia tuam ipsam oppetes mortem
-- "Lev ditt eget liv, för du ska dö din egen död"