Grönsaker??
Kan marsvinen få så mycket grönsaker att dom blir tjocka? Jag ger Thea och Cazzy typ 3-4, ibland 5 olika sorters grönsaker om dagen men då inte alls mycket, och dom blir ju knappast tjocka på hö eller vatten. Pellets får dom ca 2 msk om dagen. Mamma och Sandra säger att dom är jättetjocka, men jag tycker inte att det är så överdrivet….. Dom väger båda typ 1000 gram och är ca 9 månader gamla. Här kommer några bilder: Thea P.S Vet inte riktigt i vilken kategori detta skulle passa, så jag lägger in det på allmänt, så får någon Medarbetare ändra det sen ;D D.S
Ändrade det till foder kategorin istället ;) //StormmillaGirl - Medarbetare på marsvin.ifokus

Det är jättesvårt att se från sidan (speciellt på virvlade!), det är bättre om du gör som Tezza gjorde i sitt inlägg och fotar uppifrån.
Envishet och drömmar

Själv kan jag hålla med om att Thea ser lite större ut än Cazzy… Men ändå xD

kanske en lämplig grupp skulle vart "foder" ?;)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

#3 Oki, det ska jag göra i mon =)
#5 Ja, kanske det ;)

jag tkr inte att 1000 g låter övervikt.. Men känns dom jätte feta ? xD
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

#7 Nejdå, inte jättefeta xD Men lite "bulliga" kanske, iaf Thea :P

bara dom rör på sig mkt och regelbundet är d nog ingen fara! :)
Jenny

#9 Dom brukar få vara ute och springa på golvet. Och nu sedan dom fick en sån här "salladsboll" Bryr dom sig inte mycket om där är mat i eller inte, dom tycker att det är roligt att bara gå omkring och putta på de xD Fast om där är något gott i den är det ju en bonus :P haha