Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettfoder
Läst 688 ggr
Thea-Cazzy
0

Grönsaker??

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kan marsvinen få så mycket grönsaker att dom blir tjocka? Jag ger Thea och Cazzy typ 3-4, ibland 5 olika sorters grönsaker om dagen men då inte alls mycket, och dom blir ju knappast tjocka på hö eller vatten. Pellets får dom ca 2 msk om dagen. Mamma och Sandra säger att dom är jättetjocka, men jag tycker inte att det är så överdrivet….. Dom väger båda typ 1000 gram och är ca 9 månader gamla. Här kommer några bilder: Thea P.S Vet inte riktigt i vilken kategori detta skulle passa, så jag lägger in det på allmänt, så får någon Medarbetare ändra det sen ;D D.S

Ändrade det till foder kategorin istället ;) //StormmillaGirl - Medarbetare på marsvin.ifokus

Thea-Cazzy
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Cazzy:

Denna kommentar har tagits bort.
Caspia
0

Det är jättesvårt att se från sidan (speciellt på virvlade!), det är bättre om du gör som Tezza gjorde i sitt inlägg och fotar uppifrån.

Envishet och drömmar

Thea-Cazzy
0

Själv kan jag hålla med om att Thea ser lite större ut än Cazzy… Men ändå xD

Fiona
0

kanske en lämplig grupp skulle vart "foder" ?;)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Thea-Cazzy
0

#3 Oki, det ska jag göra i mon =)

#5 Ja, kanske det ;)

Fiona
0

jag tkr inte att 1000 g låter övervikt.. Men känns dom jätte feta ? xD

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Thea-Cazzy
0

#7 Nejdå, inte jättefeta xD Men lite "bulliga" kanske, iaf Thea :P

Fiona
0

bara dom rör på sig mkt och regelbundet är d nog ingen fara! :)

Jenny

Thea-Cazzy
0

#9 Dom brukar få vara ute och springa på golvet. Och nu sedan dom fick en sån här "salladsboll" Bryr dom sig inte mycket om där är mat i eller inte, dom tycker att det är roligt att bara gå omkring och putta på de xD Fast om där är något gott i den är det ju en bonus :P haha