Husdjursmässan.
Var någon av er på Husdjursmässan? :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

#3 coronet?
Helena

#4: Kanske det. Hur söt som helst i vilket fall, med en gullig liten lugg :)
www.frihetenskaniner.se
#3 peruan tycker jag det ser ut som
Det är en peruan. :) Undra om det inte är den som Anna här på sajten köpte? Lik i alla fall.

Jag va där med min pojkvän i söndags. Tyckte jag såg dig, ciss, när du fotade papegojorna med din systemkamera? :) Trooor iaf att de va du!
7# det var en peruan. Men inte den jag köpte :) min är Buff/white :D jag var på mässan :D
jag var oxå där! fredag till söndag, jag var helt slut efteråt^^
Jag var inte där :( För långt att åka.
Hanna

#8: Kanske det. Jag hade en Nikon D40. Brunt hår, rätt kort. På lördagen hade jag en svart huvtröja med vita plustecken & på söndagen en grå kofta. Var där med två kompisar, en brunhårig lång tjej med en Nikon D40, och en tjej som var lite längre än mig som också hade brunt hår och lugg.
#10: Samma :)
#11: Jag åkte 75 mil dit. Absolut värt det :)
Ingen annan som fotade nått? :)
www.frihetenskaniner.se
#12 - Haha, okej ^^ Ställde du ut eller hoppade med dina kaniner eller?
Hanna
12# jag tror att jag såg dig :D jag åkte runt 65 mil :) jag tog bilder men är inte hemma förens på fredag men kan lägga in då
oj då nu ska jag nog sluta lägga in bilder :O he he hoppas jag inte förstörde din tråd med massa av mina bilder, har fler på lager om du vill se fler ;P
Åhh vad kul att se :)
Skulle jag få kopiera finalbilderna? bara för hemmabruk. Själv fick jag inga foton av hela BIS finalen
//Caroline med rexarna i final :)

Nu ska vi se
#16 är en rex, fundrar på om det inte är Peek-a-boos Nobel?
#17 är en nonself buffagouti från Happy Days
#26 är en coronet
#28 är en sheltie
#30 är min SCh JumJums Aston Martin, satin DE golden och bredvid honom står SCh Cadillacs Mårten Mina, satincrested buff…
--------------------------------------------------------------------------
Allting har en mening här i livet......
Och längst bort på #25 med rosetterna i handen står jag.

#33 Ja du syns ju jättebra, idipidi ;)
--------------------------------------------------------------------------
Allting har en mening här i livet......

#13: Nej, jag flög ju dit, hade inte med mig skuttarna. Men jag var där med en tjej som ställde ut en av sina teddydvärgvädurar i PET, och utställningen var i närheten av kaninhoppningen. ;)
#14: Åh, synd att du inte sa hej! :)
#15: En angora.
#30: Nädå, jätteskoj att se dina bilder! :)
www.frihetenskaniner.se

Mig begär fler bilder :D Känner igen mer än hälften av utställarna på någon av finalbilderna. Ger lite goda minnen från marsvinsutställar tiden.
Fick för övrigt ner en guldhamster med hjälp av Stormviskaren men har inte vart på sollentuna på flera år =(
#35 - Oj, flög. Vad kostar det?
Jag vill också se fler bilder! Kunde ju inte komma dit :(
Hanna
#34 Ja, men det var väl för väl?
#31 ja, det får du :)
så nu orkar jag inte ladda upp mer, kan ladda upp fler i morgon om ni vill… Godnatt ;)

Åhhh folk man känner igen =>>>>
Nostalgi på hög nivå!
#45 Tack!
#52 - #58 - Det där var inte 90 bilder ;P
Hanna
#62 - Det ska nog gå ;P
Hanna
#65 aha var det han som hette Måns selmerlöv :) Iallafall så var han hur fin som helst :)
Aha okej men den satt i början av burarna alltså där numrerna inte var över 20 har jag för mig för hans bur var typ vid mina killar :)
#66 haha okej jag får väl ladda upp fler sen om det är någon som är intresserad av att se :)
ooh jag saknar dom tiderna jag ställde ut marsvin :/ när jag ser alla bilder de ser så kul ut ^^ känner igen många på bilderna :D
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower
vart var denna mässa?
#69 - Sollentuna tror jag det var :)
Hanna

#67 - bilddagboken? :P
#71 ja jag har ju typ dom flesta på bilddagvboken så där kan man ju också gå in och kolla om man hur lust :) Liindatorri heter jag där :)

halloj!!! Kul att se en liten bild på lille Charlie! Skinnykillen i början av inläggen)Inte för att någon undrade vem som ägde honom, men det gör iallafall jag. Hans bror Kalle var också där i buren brevid. Små goa skinnybröder!!

#21 Nämen, det där är ju min lilla guldhamster =)
Dock inte jag som håller i henne, men Mapilamis Ylle-Trassel "Trassel" heter hon och är min avelshona! Så förvånad jag blev när jag klicka upp bildern.. ;-)
#74 jasså ;) hi hi jätte söt var hon iaf ^^,

#37: Från Skellefteå kostade en enkelt ungdomsbiljett 400 kronor, så det blev 800 totalt.
#70: Japp, stämmer :)
www.frihetenskaniner.se

#75 Tack! Hon är så go och pussig, världens snällaste så hon passa bra in där på mässan med alla barnen.