Långhåriga bilder!
Hejsan!
Eftersom jag är riktigt sugen på att skaffa ett långhårigt marsvin av nått slag som man kan kamma o göra fin (^^) så vill jag se lite bilder på långhåriga marsvin :)
Skicka in bild och vad det är för ras. (Gärna ålder oxå om ni orkar)
Spelar ingen roll om dom är friserade eller icke xD Eller varför inte skicka en bild där dom är kammade och en med "morronfrilla" :P
För och nackdelar med långhårigt kan va bra att nämna oxå?
Mvh / Malin

Tack :) Så sta marsvin :) Fler bilder???
En hel del på min hemsida: http://ida.just.nu

#4: Helt underbara!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Nämen gud så många sötisar :) Den va ju för härlig som inte var utkammad xD
Jag har bilder i mitt fotoalbum tror jag… :) Kan inte ladda upp nu.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
ok tack :) ska titta
Söt:)
#19 tack :) (om du menar min bild :P)

Såna här trådar är inte bra! Jag har just suttit en timma och kollat på peruan uppfödare, med orden *jag ska inte köpa någon peruan, jag ska inte köpa någon peruan* ringandes i öronen. Så kommer man hit och vad får man se (?!) o.O
Jag är förlorad… *dreggla över tangentbordet*
Hanna
#27 Jaa, visst är dem sååå fina! :)
Mvh Felicia
#27 samma här xD jag e så sjuuukt sugen!! men egentligen har jag plats för fler. EGENTLIGEN! men fan va man vill!!! de slutar kanske med att man vill för mycket o skaffar sej plats xD
#29 *harkel* Kommer med en liiiten påminnelse - tänk på språket :) (inte så många utropstecken, stora bokstäver eller svordomar)
Mvh Felicia
#31 - Ihh.. Vad söt *blink* passa dig så jag inte kommer å kidnappar´n ;P
Hanna
#30 Driver du med mej? Jag skriver som jag pratar. Utropstecken visar energi, stora bokstäver märker ord.
Hade jag varit negativ mot nån o skrikit på någon så hade jag förstått att du reagerat. Men glädje lixom….
#21 Och jag har ett marsvin som ser nästan ut som ditt xD Har dock ingen bild på henne :( Men hon har golden på huvudet, vitt runt magen och cream på baken. ^^ Trefärgad och inte tvåfärgad, men ändå :P Liknar i ansiktet ;D
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

#7 Vilket frisyr! Haha, gud vad gulligt =)

#17 Nämen! Det är ju lilla söta Tweeny som jag målade av =) Ska lägga in bilden i tråden jag skapade strax.
#36 hi hi jo, visst e det han :P va kul! väntar fortfarande med spänning på resultatet :)

#38 Laddade över bilden på den andra datan, men där gick det inte att få över den till marsvin.ifokus, så jag ska lägga in den nu på den nya datan, för där vet jag att det funkar ;)
#39 he he oki :)

#31 Naawww ^^, Såååå söt! <3
#37 Coroneter är sååå fina :)
Mvh Felicia
32# 35# 42# tack :D hon pussas. Puss på er från Viby´s Merian
#41 - Naw :P
Hanna