Tips på rasthage
Hej, vill ha en liten rasthage, främst inne. Det räcker med ett lågt metallgaller, som man kan ställa som en fyrkant el cirkel så det formar en liten inhägnad, hörde om nån som hittat på rusta men det var längesen. Hittade på min zoobutik men det var jättedyrt för en liten pluttig hage :(
Tacksam för alla tips!
Ändrade till en utförligare rubrik. /Felicia, Medarbetare på Marsvin ifokus
Varför inte göra en hage av kompost galler? :)

Var köper man det? Vet inte hur det ser ut ens..

Ah, jag sökte lite o hittade på Jula bland annat, det finns nära mig :) de är inte så stora men jag tänkte att man kan köpa två, eller knipsa av dem på mitten, de var ju ganska höga.
Tack för tipset!
varsågod det var så lite så:) jag har 2 kompost som sitter ihop och det blir en ganska stor hage jag brukar ligga och sola i den när marsvinen är där i haha :P
kanske ska tillägga att endel marsvin kan klämma sig ut genom dom där hålen mitt ena marsvin har lyckats. Så antingen får du hålla koll när dom är där i annars kan du sätta hönsnät längst ner :)

Tack för förvarningen :) Men jag kommer nog också att vara i hagen för det mesta när de är där.

som sagt vad dom kryper igenom kompostgaller, men jag har gjort så att jag har satt nät den nedre delen, d fukar prima ! (Y)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

#9 Ja, en underbar bild! :) Gillar huset i hörnet skarpt.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

tack så mycket. man måste ju hitta på ideer ju så jag köpte lite rör o hade detta huset som inte får plats i burana tar för mycket plats tycker jag så jag har det som lekhus istället. :))