Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettfoder
Läst 915 ggr
linkinpark
0

Ved klabbe

Hej jag är ny här på marsvn.ifokus :D

Jag har tänkt sätta in en ved klabbe och udrar om det går vad ,man ska göra med det och om det måste va ett fruktträd och om det inte måste va ett fruktträ säg gärna vad ma kan ha för annan sorts trä =P

Wiizy
0

Va? jag fattar inte? ;P

Hatasallad
0

Varför inte sätta in gren till marsvinen istället? Obesprutade  grenar ifrån fruktträd gillar marsvinen.

FeliciaS
0

Håller med Hatasallad. Bättre alternativ.

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Abico
0

Klart du kan sätta in en ved klabbe, marsvinen kan ha stor glädje av att skutta fram och tillbaka över den och så ^^ Men förutom att leka med dom och flytta runt dom i buren så gjorde mina marsvin inget spc. med sina, gnagde inte eller så på den. Då är nog en lite tunnare, ny plockad gren med uppskattat.

Hanna 

Mari
0

Vedklabbar kan man ju bygga lite små hinder med i buren ^^ Mina gillade det när de var ute på sommaren i sin sommarbur. Har dock ingen inne men kvistar från sälg är uppskattat och även äppelträd. När löven börjar slå ut på björkarna så är de som tokiga i de skotten!

Mina äter på tjockare grenar också :) de tycker om de mer än de smala.

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

linkinpark
0

Okej jag tänkte att det vore bra för mina marsvin att klättra på nåt  men jag får väll ta pinnar elr nå =P

Wiizy
0

#6 - Marsvin är inte gjorda för att klättra…

Creation
0

linkinpark kanske menar att ha som utkiksplats istället? ;)

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Wiizy
0

iof.

linkinpark
0

Jo det va så jag menade och ett av mina marsvin gör jag allt för att han ska gå ner i vikt men har ute dom varje dag