Lovade artiklar?
Hej!
Jag undrar när artiklarna kommer som ni har lovat. Någon skrev för nästan två veckor sedan att en artikel om att fotografera marsvin skulle komma ut "senast till helgen".. Men den helgen har ju varit.. :P Vill inte tjata.. Men är det inte bättre att inte ens säga ngt då så kommer det istället som en glad överaskning när artikeln publiceras..!
Vill bara skriva av mig lite.. Ha det bra!
Mjo, det är klart. De andra medarbetarna får svara för sig själva men själv har jag alldeles för mycket nu med allt för att hinna skriva något annat än skolarbete. Och när det ständigt frågas efter artiklarna så måste vi ju svara någonting :P
Hanna

ok. Självklarrt så förstår jag att skolarbetet tar mycket tid, det gör det nog för alla..
Jag har inte lovat nån artikel iaf. :P
Var det inte Xtan som hade nåra på gång? ;/ Men vi fick väl utställningsartikeln ganska nyligen ;) Ingen stress alls behövs, för den som nu är artikelskrivare ^^ :P
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

#3 Nae.. :)
#4 Nepps, ingen stress. Men jag menar ju bara att det är onödigt att lova till en viss tid och inte kunna bli klar tills dess..

Håller med lite ..(; är sugen på att läsa mer bra Artiklar ;D
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Håller inte med alls. Allt går inte enligt planerna jämt….

#7 Nae, det är ju det jag säger. Därför är det ju bättre att artiklarna kommer som en överaskning.. :)
Det var planerat att fotoartikeln skulle komma för ett litet tag sedan, men så måste man ha tid att fota, ladda in bilderna, redigera dem, skriva artikel… Jag går i skolan och har massa tillhörande arbete, har fritidsakiviteter och framförallt 3 marsvin som jag måste pyssla med innan jag sätter mig framför datorn och ska skriva artiklar…
Hoppas ni förstår att vi Medarbetare också är människor med liv utanför datorn och har andra viktiga saker på gång ;) haha ^^,
Men den kommer! :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

#9 haha jo dt fattar vi men lägnatr bara tills D) ^^
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

#9 Jo, precis därför bättre att det kommer som en överaskning när det är klart! ;)