Ot: Matlagning.
Hej hej :P
Ikväll ska jag göra maten :P Till mig och min pojkvän då de andra i familjen inte kommer vara hemma. och jag vill göra något speciellt. Men har ingen idé. allt utom fisk har jag kommit fram till då han är alergisk mot vissa sorters fisk.. och ja vet inte vilka. Har ni några förslag? :D kanske recept?
MVH Anna
Jag har ingen aning x) Men någonting som går ihop med ägg i alla fall :P Någon slags potatisrätt kanske? Hasselbackspotatis, bakad potatis, potatisgratäng, klyftpotatis, etc, etc. (Jisses vad mkt potatis det blev nu!) Med nåt till förstås.
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
Tacos är ju gott? Hasselbackspotatis <3
Pannkakor är typ the greatest thing ever x)
Helena
Ot: Värst vad många trådar av dig som har puttats upp på listan nu, stormis xD Sju stycken för att vara exakt :P
En buffé kanske? Med massor av olika sorters mat?
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
3# haha jag gillar att skriva jag :P
hmm. jag tänkte nått med köttfärs kanske? han ville inte ha tacos (typiskt jag som verkligen ville ha det :S)
vad tycker ni om detta. först lite smått med kex och vindruvor först. och sen nån blandfärs rätt. (vilken?? :O) sen till efterrätt. antingen choklad pudding med grädde och lite frukt på. eller fruktsallad? vad tycks?
sen lite snacks efteråt typ godis popcorn, kanske chips, grönsaker och dippa.
Ingen aning vilka blandfärsrätter det finns x) Veggis här :P Jag gör minsann bara quornrätter ^^
Chokladpudding med grädde! :D Mums!
Chips och dipp… *dregla*

lät jätte bra Anna, men var inte du sjuk? ;P
7# jo… men måste ju få i mig mat och jag e lite bättre än igår så jag orkar vara uppe.

men. är det så smart och laga mat te nån annan är man är sjuk? ;P
9# han är också sjuk :/ vi pussas så vi e båda utsatta typ :/

haha uscha. :(
#5 Äter inte kött så något tips på köttfärsrätt har jag inte att komma med. Men massa recept om du väljer sojafärs ;) hihi
Men annars låter det väl bra, tycker jag :)
Mvh Felicia
de blev jätte bra. han fick nöja sig med Tacost :P ^^ Han är jätte nöjd och glad :D ska nog dra till sängs snart. usch känner mig rätt trött nu.
#13 Man blir lätt trött när man är sjuk ;) Ajjabajja, inte anstränga sig med att göra mat åt pojkvännen när man är sjuk!
haha jag ligger i sängen nu med datorn framför mig :P hihi mys :P
Kul att allt gick bra :)
Mvh Felicia