Snobben sjuk
Snobben är sjuk :( hans öga är jätte igenklibbat och ser blått ut :/ (han är rödögd) Han sitter bara och tittar in i ett hörn. men äter gör han och han är ändå rätt smal och hur ska man förklara de.. typ fettig i skinnet, typ gul… men vi var hos vetten och de trodde de var ögoninflamation och vi fick typ ögondroppar och Bactrim till honnom, Jag är så orolig över min bebis.

Nej, gubben då! :(
Stackars liten. <3 hoppas han blir bättre. tänker på er… =/
uscha då :( men jag vart rädd när jag såg ditt marsvin visste inte ens att de fanns marsvin utan päls :o men den va söt :)

#2 - Det är en ras. skinny. med hår bara på huvudet…
den har hår på könet och tassarna också.

#4 - Iof :)

kligöt med proviva - försök med detta också
Nej stackarn :( Hoppas det blir bättre!

lilla gubben :( hur är det idag? bättre eller sämre med han? hoppas det löser sig för er o att han snart hoppar o leker igen. kram från oss ;)
hoppas han blir bättre snart!!
nja bättre är det inte :( men äter gör han och medecinen får han i sig. men ja, vi får hoppas på det bästa. jag e så orolig för min pojke :(
Hoppas han blir bättre snart. *kram*

#10 Hur går det med honom?
12# han sitter bara och gnagar i gallret hela tiden, han slutar inte. vad jag än gör så fäster han sig i gallret och vägrar släppa :S medicinen får min syrra ge honnom och tvätta ögat får mamma göra. Han ser inte bättre ut. Men han äter fortfarande bra.

#13 Jag håller tummarna för att det ska gå vägen

hoppas det löser sig för snobben. :)

Hur är deT?
han är fortfarande sjuk. jätte mager och e lös i magen. Ögat ser liiiiite bättre ut men inte mycket. och han luktar som in i!
Usch, låter inte trevligt! Kan du ringa till vetten och försöka komma i fund med vad det kan vara(om ej ögoninflammation) över telefon eller åka till vetten igen? Det låter ganska behövligt i det här fallet… :/
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

hm… jag hoppas… jag vill inte att angel dör.. jag älskar honom mycket