Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettersjukdomarohyraskador
Läst 1062 ggr
Stormviskaren
0

Snobben sjuk

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Snobben är sjuk :( hans öga är jätte igenklibbat och ser blått ut :/ (han är rödögd) Han sitter bara och tittar in i ett hörn. men äter gör han och han är ändå rätt smal och hur ska man förklara de.. typ fettig i skinnet, typ gul… men vi var hos vetten och de trodde de var ögoninflamation och vi fick typ ögondroppar och Bactrim till honnom, Jag är så orolig över min bebis.

Wiizy
0

Nej, gubben då! :(

Stackars liten. <3 hoppas han blir bättre. tänker på er… =/

denisesalomonsson
0

uscha då :( men jag vart rädd när jag såg ditt marsvin visste inte ens att de fanns marsvin utan päls :o men den va söt :)

Wiizy
0

#2 - Det är en ras. skinny. med hår bara på huvudet…

Stormviskaren
0

den har hår på könet och tassarna också.

Wiizy
0

#4 - Iof :)

dib_skinny
0

kligöt med proviva - försök med detta också

[Liinda]
0

Nej stackarn :( Hoppas det blir bättre!

TRASAN
0

lilla gubben :( hur är det idag? bättre eller sämre med han? hoppas det löser sig för er o att han snart hoppar o leker igen. kram från oss ;)

dreamiz
0

hoppas han blir bättre snart!!

Stormviskaren
0

nja bättre är det inte :( men äter gör han och medecinen får han i sig. men ja, vi får hoppas på det bästa. jag e så orolig för min pojke :(

CamillaS
0

Hoppas han blir bättre snart. *kram*

CavyCorner
0

#10 Hur går det med honom?

Stormviskaren
0

12# han sitter bara och gnagar i gallret hela tiden, han slutar inte. vad jag än gör så fäster han sig i gallret och vägrar släppa :S medicinen får min syrra ge honnom och tvätta ögat får mamma göra. Han ser inte bättre ut. Men han äter fortfarande bra.

CavyCorner
0

#13 Jag håller tummarna för att det ska gå vägen

TRASAN
0

hoppas det löser sig för snobben. :)

dib_skinny
0

Hur är deT?

Stormviskaren
0

han är fortfarande sjuk. jätte mager och e lös i magen. Ögat ser liiiiite bättre ut men inte mycket. och han luktar som in i!

Creation
0

Usch, låter inte trevligt! Kan du ringa till vetten och försöka komma i fund med vad det kan vara(om ej ögoninflammation) över telefon eller åka till vetten igen? Det låter ganska behövligt i det här fallet… :/

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

dib_skinny
0

hm… jag hoppas… jag vill inte att angel dör.. jag älskar honom mycket