Min hemsida
Hej!
I början på året funderade jag på att skaffa marsvin, men det blev inte av och jag tror inte det blir av heller. Mest troligt är jag allergisk. :(
Gjorde en marsvinhemsida iaf. :D Ni får gärna kika på den och skriva i gästboken. Nu finns det inte så mycket att se på sidan då jag inte skaffat marsvin. Men kika gärna på den. :)
xo xo Malin ♥ Gizmo
hänger mest på Bichon då jag har en Frisé
Synd att du inte kan skaffa några, :(
men söt sida iaf ^^
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
Är du säker på att du är allergisk mot just marsvin?
Jag själv är allergisk mot vissa hundar, katter och även ibland hästar (bara svagt). Men jag har marsvin och tål dom bra. :) Sen kan det vara olika raser du tål olika.
Skinnys har jag ingen erfarenhet av men dom är ju nakna. Långhåriga fäller mer eller mindre ingenting. Och resten har jag inte koll på. Jag själv har ett rex, ett långhårigt och två abbys.
Så efterforska lite om du verkligen vill skaffa. :)
Sajtvärd till Dvärgpinscher.ifokus.se
Ryttare, hundägare, kattägare och kaninägare!
Blogg: http://mikatela.blogspot.com

Skinny är absolut inte allergi vänliga.
#2 Det är inte håret man är allergisk mot oftast :/ Utan mer talget(?), etc. som alla marsvin "avger". Rätta mig nån, om jag har fel :P
#0 Som Hayah säger, så kan du ju vara allergisk mot nåt annat. Inte nödvändigtvis nån annan ras, utan kanske höet som man ger marsvinet istället eller spån-damm? ^^ Iså fall kan man skaffa icke allergi-framkallande material ;)
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
Tjusig sida ^^ Oh, jag önskar att jag kunde få ihop en hemsida om mina grisar :P Jag har faktiskt kodat en halv sida för hand i wordpad en gång *s* I brist på annat så ;P
#4 - Det är ett ämne i saliv och urin som man ofta bli allergisk mot och även hudavlagringar osv.
Hanna