Vad gör du nu? (2)
Ny tråd, den andra blev lite lång.
Sååå, vad gör du nu?
Helena

Inte alls mycket faktiskt ska nog gå och kolla på tv nu :)
Irriterar mig på punktberoende Lollo(Wiizy) -.-'
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
hahaha, inte irritera dig på småsaker, Creation/Louise^^
Helena
Nedå, inte längre ^^ Jag har kommit över det redan :P
(Har lite humörsvängar xD)
lingonvecka? xD
för övrigt surfar jag runt på ifokus
Helena

Sitter med en kanin i knäet xP
Sitter här o snackar me folk på msn ^^
Klickar hejvilt med datamusen… :P

#8 - har du lingon veckan? ;)
Jag chattar med Sandra (Sweet Dreams) på Msn och (och massa fler) om avel. :D
(haha, jag är inte punktberoende. inte alls, verkligen inte.)
Vad betyder punktberoende!? :P
Jag själv sitter här och tråkar och käkar glass :P
#5 #9 Tänker inte svara på de där frågorna xD
#10 Beroende av att sätta punkter på slutet av en mening xD

Har beslutsångest typ… Om jag ska glo på film eller spela The Sims2 ^^

HAHAHAHHA. Suck. man ska ju skriva punkter. ;)
#14 Använda, inte överanvända -.- :P
Just nu:
Stör jag mig på Lollo igen ^^
#12 jaha men det är ju drygt :P Jag brukar aldrig sätta punkt bara kommatecken eller byta rad :P
Jag har just tränat Calypso med klickern, gick jättebra för att vara första gången :) Annars har jag varit på IKEA, en djuraffär och MediaMarkt idag, köpt Vetbed (på IKEA!), 3 badhanddukar till grisarna, en klicker, Toa-Lätt, aspflis, fotopapper och hårfön :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Jag har precis tränat mina möss att hoppa upp på min hand, på komando. :P Sen provade jag att träna marsvinen att sätta upp framtassarna på min hand. Men sindi ville bara sitta vackert. Oban ville bara springa till flickburen och Hottie ville bara sno gurkan från mig medans de andra var hopplösa. ^^ De ville inte ens äta gurkan. Men jag är glad för att Love och Sindi kan sitta vackert nu. :D
Nu sitter jag och äter mig fet på Chips och stör mig på puberiteten!
Och jag gillar också att sätta punkter och stor bokstav. XD
#18 Då får jag väl dampa på dig också X) *VARNING*
sitter å funderar på vad man ska äta till kvälsmat någon som har nogot bra förslag?
#20 Pizza i mängder >:D
*ondskefulla tankar om att göda jejjas xD*

Gav nyss marsvinen käk och släppte ur dom. ;D Har städat så stackarna ahr suttit instängda hela dan. ;)
#21 har ingen pizza hemma
men det hadde varit gott
#20. spagetti och kättfärssås om du inte är veg :P
*Nynnar på merci-reklamen*

pratar om Björn Gustafsson. x')
#26 *asg* Han är sk*tkul xD

redan :P
Funderar på att ta lite oboy och macka.
Och målar lite i ps. Håller på att ladda hem lite nya penslar. ^^,
Snark… Alla snackar om honom -.-'
Mvh Felicia
29# vill du PMa mig om var man kan ladda ner dem ifrån!? snälla!
MVH Anna
#30 Stackars, stackars, allvarliga Felicia xP
F.ö. sitter jag och tittar upp i taket och väntar på bättre tider ;)
#31 he he oki, finns lite olika ställen :)
Du har pm ^^
Men vaddå björn gustavsson är ju hur kul som helst! :D
Håller med #34 ^^,
Han är kul och jag ska träffa honnom v17 och sjunga med honnom *stolt*!!!!! :D på ungdomsmässan i ystad :P

#36 - Whaaaat?!!! LYCKOS! *avis*
#36 Fy vad orättvist! Jag vill också! haha :D
Just nu sitter jag och tråkar borde egentligen gå och lägga mig men jag har ju sovit halva dan idag så det är inte så lätt :S

#39 - haha känner man ju igen. :P
#40 hehe okej :P
Har nyss stigit upp o gett alla djur mat/vatten o bytt i toaletterna/kisshörnerna. Börjar jobba om 2 timmar så nu blir de slappestund :P Typ sitta o titta lite när hamstrarna äter o samlar ihop all nytt bomaterial.. de är roande ^^

jag kan inte använda mobilen när det är så viktigt just nu… tele2 håller på med något
Beräknas klart står det på deras hemsida är Okänt
:(:(:(:(

Jag och Xtanlover är typ, mobbade, för jag gillar inte Björn Gustafsson heller ^^ Han har rätt tråkig humor enligt min mening…
Inget, väntar på att klockan ska bli halv ett, då lektionen börjar…

Jag sitter och funderar på vad mamma och syrran gör. lät som dom tappade nått i vardagsrummet.
Jag har just duschat (det behövdes XD) nu ska jag surfa runt en stund - borde plugga men….
Hanna

jag sitter och suckar. -.- ska på möte idag på skolan, fan orkar verklien inte… :/
#44 Vad bra! :D
Kom just hem från skolan, tänkte träna klickerträning med Calle men det får vänta, han låg så sött och vilade i buren <3
Jag håller på att installera Ps elements 4.0, ska ladda in tjusiga marsvinsbilder (som jag tog igår) från kameran och skriva en fotoartikel. Hoppas den blir klar idag :)
Sedan ska jag pyssla med grisfisarna, skriva lite SO och engelska samt se på Anna Pihl ikväll :)
Mvh Felicia
Sitter och ojjar mig över att jag luktar våt hund xP
#49 Usch… Jag luktar nog våfflor, har stått och gjort våfflor 4 h idag med resten av elevrådet.
Mvh Felicia
#50 Kul xD *hehe*
Varför då? :P
Jag har just sett klart på American Pie: The Wedding - dom filmerna ger mig panik ;P Nu tänkte jag gå och se om det finns lite godis här hemma *s*
Hanna
#51 Därför att elevrådet gör det på våffeldagen på vår skola, och det var ju lov på självaste våffeldagen men alla ville ha det ändå så det fick bli idag :)
#52 Aja baja Hanna, inte lördag idag! ;)
Mvh Felicia
#53 - Det är lugnt, jag hittade inget godis ;P Tog några chips men sedan kom jag på att jag är emot chips *s*
Så nu sitter jag här *snörvel* Jag ska nog käka en tallrik vanilj youghurt med frusna hallon ist. *mmmm*
Hanna
#54 Javisst! Nyttigare :)
Mvh Felicia
#55 - Ja, för vanilj youghurt innehåller ju baaara nyttigheter XD
Hanna
#53 Hahah! xD Det är just därför man inte ska gå med i nåt elevråd :P

Käkar chips och dricker must :)
Har ätit mat, ska fortsätta på min artikel.
#57 Tss :) För en ledig dag/termin är det då värt att gå med i det.
Mvh Felicia
Överväger att duscha bort hund-lukten, men orkar inte :P
#59 ;) Jag skulle inte gå med ens för tre! xD
#60 Jaså, inte? :)
Mvh Felicia
Just nu sitter jag och… Jag vet inte, jag har glömt vad jag höll på med XD
Hanna

Lyssnar på RMK. <3
Har nyss tränat lite med Våfflan… att komma på kommando. :) haha hon kom direkt den galningen. ska väl börja med Maggie snart okså tänkte jag. :)
#63 Så bra! :) RMK…?
Mvh Felicia

#64 - Japp, det är en hiphop artist. ^^, Om du hade vart inne hade jag kunnat skicka en låt te dej. :P
Creation/Louise vet vem det är iallafall. :)
Nu ska jag klicka lite marsvin.
Hanna

Lyssnar på RMK. <3
Men ska duscha nu. :) Sedan blir det massa gos med marsvinen antagligen. ^^
Okilidokili ^^
Mvh Felicia

Hm…. är sur, äter chips (fortfarande) och funderar på att spela The Sims2 ^^
Sitter och funderar på om man fick skicka in en bild på månadens marsvin som redan visats innan på iFokus? men inte varit med och tävlat i Månadens marsvin…
#71 Jag tycker absolut att du ska skicka in bilder till apriltävlingen! :)
Mvh Felicia
Ska natta barn … o hoppas på att inte somna själv ;)
72# jag tog en ny bild idag, men jag undrar om man får lov att lägga in den i en tråd nu, och sen ändå ha med en i tävlingen också?
#74 Nej, jag tycker du ska vänta. Månadens marsvin kör igång imorgon! :)
Mvh Felicia
*Mätt på alla kakor* xo

sitter och funderar på att städa lite innan jag lägger mig. :P

inget eller jag chör data moste gå upp snart
jag måste städa nu, imorgon kommer min vännina och ska fota mina marsvin :P Städa/borsta och fila tassar innan hon kommer :P imorgon innan hon kommer har jag bara 30 min! :O
Nu ska jag i säng, har börjat må sämre nu framåt kvällen igen -.- Inte bra, jag måste ju faktiskt till skolan imorgon…
Hanna
Jag ser på my name is earl
Helena

haha, det tänker jag inte säga…
sen lyssnar man väl på musik med…
Ska nog sussa om tre minuter xP
#82 Nu blir jag lite freaked här O.o

Jag skolkar ^__^ ibland är man faktiskt skyldig till att skolka, för gå i skolan för två timmar typ O.o
Sen ska jag pula lite med projektarbetet ^^
Jag kom just hem från skolan, jag hade hoppats att jag skulle kunna stanna där idag med jag känner mig inge bra :/
På vägen hem så köpte jag en påse hö på Ica då det jag hade hemma tycks vara mögligt… Nu ska jag nog se på film
Hanna

Poor Hanna :(
Just nu sitter jag i skolan och segar sitter i datasalen orkar inte gå på lektion :P

Inget :P ska ut snart
#86 - Men jag får ju hänga härinne med alla trevliga människor ist. ;P
Hanna
är hemma med sjukt barn …. så jag hänger här o stickar ..pluggar till ett prov jag skulle skrivit idag ..
Och jag har fortfarande inte kommit iväg till min film ;P
Snart så *s*
Hanna
*Yay* Luktar inte våt hund idag :P Min jacka luktar däremot inte lika gott och ser inte lika fräsch ut heller -.-' Måste nog tvätta den.

haha, jag kom hem för ca. 40 minuter sedan. (slutade 13.50. ;P)
Nu lyssnar jag på K.I.M.M <3 och ska snart ut och gå lite. ;D fint väder och man måste ju träna lite. haha. :P
Jag sitter, eller är på väg *s* att sätta mig med skolarbete. snart… Och sedan lyssnar jag på radio och ser på "Dead Poetrys society"
Hanna
Ska snart spela Sherlock Holmes-spelet xD
#94 Åh, den filmen. ;) Är den bra? Vi har den, men jag har aldrig sett den :P Om den är bra kanske jag borde göra det :/
#95 - Du menar mig eller? ^^
Jag är halvvägs igenom nu :P Den påminner om "Mona Lisas leende" om du sett den?
Hanna
#96 Aa, har sett den ;) Men kommer inte ihåg om jag tyckte den var bra eller dålig :P
#97 - Iaf. Döda poeter var jättebra, har just sett klart den *snörvel* Om du gillar "den sortens film" så kommer du nog gilla den ^^
Hanna

haha. jag var ute med Våfflan i solen i 1 hel timme, eller ja okej, hon låg mestadels på filten och käkade lite gräs. :) sen sprang hon och lekte lite på gräset, sen gick vi till mormor 10 min bort. ^^
Så nu ska jag snart städa en av deras burar, blir ju grisigt av allt hö direkt. ;P
Jag ska nog plocka fram Biologi boken… Har man inte vart i skolan mer än en lektion under dagen och har prov på torsdag så är det väl bäst att ta sig tid och plugga lite. Spc. om man har lovat sig ett VG i biologi till sommaren ;P
Hanna
Pratar i telefon och sa nu ut och hoppa med Baccaraz. Han är så duktig jag hoppade med honom första gången igår och då hoppade han 25 cm efter en stund. Jag blev helt chockad. Han är jätte duktig. :D *stolt matte*
Jag har just pluggat i en timma - Biologi. Ska nu fortsätta med mitt svenska arbete.
Hanna

Ska snart sussa. Sitter och håller på att bli sjuk again… mår inget bra alls. -.-
#103 - Ska vi bilda klubb?
Nu ska jag strax ner i säng också. Grisarna har fått sitt och är nöjda så om jag skyndar mig så hinner jag kanske somna innan dom börjar med sina nattaktiviteter -.-'
Hanna

#104 - ah, vad har du råkat ut för nu då? :/
NU ska jag sova, ge marsvinen natt mat bara, så dom är tysta lite i natt, haha. :P
#105 - Aw, så söt han är ^^
#106 - Jadu, den som visste får gärna ringa ;P
Hanna
Jag gick upp för en stund sedan (sova bort dagen? Vem?)
Just nu har jag fyra vårrullar i ugnen *mmm* Så sedan blir det mat och lite film hade jag tänkt ^^
Hanna

Jag är arg och ledsen, fortfarande… Kan ingen döda mig, snälla? Jag lider av att gå till skolan :(

kom nyss hem från skolan, mina klasskompisar slutar inte förren 15.20. *flinar* haha nej, inte skolk. ;)
lyssnar med på Issa. :) Men ska byta till Sofijah när som helst.
Just nu sitter jag här och tänker på Felicia och Sera… :'(
Jag ska strax ta upp och greja lite med grisarna också, och se klart min film.
Hanna

Ja. Vad chockad jag blev när jag lste Felicia's tråd. :/
Ska snart leka med grisarna tänkte jag.
Lyssnar på 2 världar meh..
Just nu sitter jag och är oerhört ledsen, tänker på min älskling Sera som jag saknar och älskar sååå mycket <3
#112 #113 Tack… Ni är så snälla.. Det värmer 

Mvh Felicia
Nu har jag sett klart filmen "The water horse". Slutet blev extra sorgligt nu när jag stötte på Felicias tråd härinne.
Nu ska jag klippa lite klor och väga marsvin.
Hanna
Felicia vi tänker på dig. :'( och beklagar sorgen. *kram*
Själv ska jag gå ut med hunden och så ska jag ta med mig några råttor i min huvtröja tänkte jag :P bara kul att se folks reaktioner, när det sticker fram några råttnosar från luvan. :P
Nu har jag fotat Vincent lite och tvingat honom till att få klorna klippta. Och han kan för sitt liv inte förstå varför hans onda matte tvingar honom igenom sådant trots att han skriker och sprattlar så ta fort fram den där otäcka klipparen ^^'
Hanna
Återigen, tusen tack allihopa <3
Det hjälper faktiskt, även om saknaden efter Sera inte blir mindre. Det kommer den aldrig bli.
Mvh Felicia
**Ah, älskar min prao ^^
**Myser med massa keliga hundar(supergosigt), leker med aktiva vovvar(askul xD), går ut och går med hundisarna(roligt ^^), borstar lortiga hundar(mys) och städar/krattar(trist :P)… det är typ allt ;)
Slutar alltid mellan klockan 13-15 :D
Igår blev jag iofs "attackerad" av en stor golden retriever som ville leka och blev totalt nerkladdad av hans leriga tassar -.-' Men han är jättemysig och kul annars så, det jämnar ut sig :P
Idag gick jag ut och gick med 4 vovvar samtidigt, det blev jättelyckat! Inte… ^^' Två av dem sprang på som f*n, trots att de bara är typ tre decimeter i mankhöjd xD Och en var alltid bakom mig ;) Sen fick jag lite problem när jag skulle öppna bajspåsen och fick fråga en jag inte kände om den kunde öppna den åt mig x$(pinsamt)
Gud, vad mkt jag gillar min prao :D
Och gud, vad mkt jag skrev om det O.o
hehe xP
Nu tänker jag då på favvis-vovvisarna på praon ;)
Så ni vet varför det jag skrivit relaterar till tråden xD

#120 - Mys! Hunddagis eller? :)
Jag sitter här och funderar på vart jag vill praoa. XD
#121 Jupps ^^ Bäst! :D
När ska du praoa då? :)
just nu sitter jag å väntar på att min syster ska ringa i gen hennes ena hona håler förmodligen på att föda, menhon ville inte störa så hon gick till två sate sig
att jag är litte nervös är för att rufus är pappa till ungarna 

#122 - 29-30 April. ;P
Man kanske ska testa hunddagis? Logga in på msn, förresten. ;)
Sitter och sjunger på Don't jump (Tokio hotel) just nu. <33
Don't let, memories go, of me and you
ska duscha nu men jag orkar verkligen inte. Varför kan man inte bara vara ohygienisk ibland? :S
**Lyssnar på Pain - Jimmy Eat World ^^
#124** Det var inte länge xD
Ska ju själv praoa i två veckor :P
(31/3-13/4)
Hunddagis är jättekul, men det tar typ en dag innan man lärt känna hundarna ordentligt. Första dagen visste jag inte nåns namn och var lite rädd för några :P Andra dagen var jag inte rädd för en enda och kunde allas namn! :D *stolt* Det finns nämligen typ 20 hundar på dagiset(olika varje dag dock) ;)
Fast det kanske var jag som var lite trög på att lära känna vovvarna bara iofs :P
Loggar in, men bara för en kort stund… ska sova snart ^^
*DAMP*
Känner mig som en riktigt lättlurad j*vel x@
Lollo drog ett elakt, skumt skämt! :''(
Den lilla tolvåriga sk*tungen xO
Från och med nu är du tvungen att sova med ett öga öppet! x(
;) Inget illa menat, gumman… :* 'vissel'
(flum-humör, btw ^^)

hrm. :P
jag har precis duschat och ligger nu i sängen och kollar på scrubs. har datorn på magen.
sitter o surfar rundor …. ska snaret i säng *ler
Kollar in mif innan det är dags för sängen ^^,
Jag tittar på någt natur program på Animal Planet - massor med flamingos = vackra fåglar. Vaknade för en stund sedan -.- Körde samma stil idag som igår *s' Har ätit lunch precis.
Hanna

Ska snart ut tänkte jag. :)
Har precis städat råttburen och möblerat lite kul till dom.Nästa steg är marsvins buren. tar bara en liten paous först. ;)
Nu ska jag möblera med fleece till marsvinen tänkte jag. :) får se hur det går.
jag sitter uppe i vårat hus och har just slutat skolan ska snart äta mc donalds :D
Jag sitter och pillar med mitt svenska skolarbete - det ska in imorgon men det kommer inte bli helt färdigt till dess ;P
Hanna
har fastnat på 2 uppgifter, någon som kan?
Kostanaden för en villas elförbrukning kunde ett år beräknas med formlen K=320+0,55x
K= kostnaden i kronor
X= antalet förbrukade kilowatttimmar (kWh)
hur stor är elräkningen om förbrukningen var 1000 kWh
tror ni svaret kan vara. 320+ 0,55 x 1000= (550+320) = 870:- ?
sen kan jag inte denna heller…
en rektangel är X cm lång. Bredden är 2 cm kortare. Teckan ett uttryck för omkretsen och förenkla uttrycket.
jag känner mig helt förvirrad.

Är sjukt ledsen och arg…
Surfar på nätet ^^
#138 _Nr 1 är korrekt ;)
_
Åh, höll på med det här för inte så länge sen! :)
Nr 2:
X+X+X-2+X-2=O
Alltså:
Längd+Längd+Längd-2cm+Längd-2cm=Omkrets
Längd-2cm= Bredd ;)
Typ :P
Förkortat blir det:
X+X+X+X-2-2=4x-4
Tror det ska vara rätt :/
Förstår du nu? :)
Jag sitter och laddar in bilder på proprint.se som jag ska printa ut till mitt svenska arbete. Nu är jag nästan klar *puh* Men jag får nog inse att mitt arbete inte kommer vara inlämningsbart imorgon, hoppas min lärare förstår och att jag får lämna in på måndag/ tisdag när bilderna kommit. Hanna har ju varit sjuk *host, host* ;P Så lite medlidande kunde jag få.
Hanna
140# eeh.. e du typ matte proffs? :S XD jag fattar fortfarande inte XD tröga lilla jag
Jag har precis gett Rufus tranbörs jous i flaskan och litte paprika att ätadomandra ha fått vatten paprika och vitkål, själv har jag fått en skål jordgubs glass *L*
Jag har suttit i en evighet och spelat Riding Club champinships (finns uppe i reklamrutan). Men jag la ner när jag tröttnade på den förb. ridläraren som bara tjötade om att jag inte red rakt på hindren och inte visade hästen vilket hinder det skulle hoppa = om det bara står ett hinder på hela ridbanan, då finns det väl inte så många att välja på eller?! *daah*
Hanna
#138 Jag fattar, kan sånt. Men orkar inte förklara just nu -.-' Sorry..
Vill påminna alla om att vara med i Månadens marsvin.
Mvh Felicia
#140 *orka förklara igen xD*
Men… :/
Längd=X
Bredd=X-2
Och du vet väl hur man räknar ut omkrets hoppas jag? :P
Bättre än så kan jag inte förklara ;)
Sen så finns det fyra x, så då blir det ju 4x… ^^
#142 - Ta det lugnt, Hanna fattar inte ett dugg av det där heller ;P
Hanna
aha :P jag fattar :P Mitt blonda IQ kom fram nu ;P
Godnatt säger jag..
Mvh Felicia
men jag fattar inte hur detta kan gå ihop. det står förenkla utrycket sen är talet (4x-y)-(2x-3y)= (så skrev jag 2x-4y) sen kolla jag i facit så stod det 2x+2y :O hur går det till? :P du måste inte svara om du inte orkar ^^
#148 Äntligen! ;) Har inte sett det på länge XD

Nu ska jag sussa. :)

Jag schnufflar Helena med denna video http://www.youtube.com/watch?v=9muADLVPjq8&feature=related
Nu ska jag plocka fram kvällsmat till grisarna och krypa i säng. Imorgon måste jag iväg till skolan (om jag inte spyr under natten ;P) för första gången på en vecka.
Godnatt på er!
Hanna
gud vad söööööt ska visa min tyska lärare den, hon kommer bli skit glad :P

#155 Ja, jag måste göra nåt annars kommer jag deppa ihop :/
156# jag med. Min bildlärare, matte lärare och textil lärare verkar hata mig redan :S efter bara 3 veckor och jag har knappt sagt något för att jag e så blyg. men de bara skiter i mig och bryr sig inte om att jag är ny och inte gjort alla de saker som de andra gjort.
jag har precis pratat med ver, nu ska jag till arbets förmedlingen sen ska jag i väg till syrran
Jag sitter och degar, klarade inte att gå till skolan idag heller :/
Hanna

Ska nog gnälla lite hos rektorn…
Jag tror jag ska gå och lägga mig i pappas och mammas säng å läsa ^^ Deras säng är mysigare än min ;P Och sedan slipper jag bli störd utav fem tjötiga marsvin *s*
Hanna

Väntar på att klockan ska bli halv tolv så jag kan övningsköra (A)

Är sjuk idag.. Ska snart äta lunch & ge marsvinen mat :)
Jag skulle ha igång en film medan jag åt lunch nu men det vägrar funka - så istället har jag sprungit runt i huset och försökt rätta till felet. Nu är maten slut och ingen film blev det -.-
Hanna

sa sticka till stallet
samma här, håller på att sätta på mig ridbyxorna^^
Helena
Just nu grubblar jag över det dåliga vädret och allt skolarbete jag har att göra.
Mvh Felicia

Är arg, ledsen…
Sitter framför datorn och gör inte så mycket…
Funderar på att gå ut och plocka gräs till grisarna ^^,
Gör inget spc. lyssnar på när pappa hänger tvätt - jag älskar de ljuden ^^ Ska nog lägga mig och läsa ut min bok så slipper jag den sedan ;P
Hanna
har precis städat till grisarna och getta dem morötter och fruktgrenar som far såga ner ^^ sen ska ja snart packa ka på läger ihelgen men vill inte dit. :( de ska dit folk som har mobbat mig innan och de gör de fortfarande. så ja.. jag vill inte suck..
Har vart i stallet och skött Hubbe(min sköthäst) och ridit.
Vi fick stå i lätt sits mer än halva lektionen -.-' Fast det var konstigt nog inte så jobbigt :/ Det var jobbigare en gång när vi var tvungna att stå i lätt sits hela lektionen!! O.o

Usch, jag sitter här och mår skit. Super-duper illamående -.-
Och jag har nu börjat oroa mig för att det kanske inte går över under helgen, jag kan inte vara hemma mer nu för den här skiten vad det nu är *gaah*
Hanna
jag sitter och deppar och glor på nyheterna. vill inte på lägret. alla kommer mobba mig. :( tar med läxböcker och min läs bok. även lite snaks och hörlurar till mobilen så kan jag hålla mig undan på kvällen.
#175 - Jag gråter nästan med dig :'( Läger är usch. Mitt problem är ju att jag stressar upp mig så över det att jag till slut spyr på lägret, eller iaf. får sjukt ont i magen + illamående att jag får åka hem ^^' Effektivt.
Hanna
177# oj :O stackars dig gumman. jag älskar läger men jag ska åka dit med massor rån min förra skola som mobbar mig och det var pga dem och massor av fler som jag var tvungen att byta skolan
får ont i magen och känner mig osäker och rädd var gång jag ser dem. de har kränkt ner mig till botten enda sen förskolan. sen är jag den som känner ena konfaledaren bäst av oss i gruppen för jag sjunger i hans Gospel kör. så jag fick solot till när vi ska konfirmeras så alla hatar mig för de :( jag känner mig jätte rädd att de ska slå mig eller knuffa mig igen.
förlåt vara bara tvungen att skriva av mig lite.
#178 - Usch :( Jag tänker på dig, hoppas att lägret går fot och att du klarar dig undan dom.
Hanna
Just nu håller jag på och städar *duktig*
Hanna
Just nu gör jag inte mkt.. Deppar över att jag snart måste avliva en av mina älskade råttor =(
Just nu ska jag gå upp med gräs och maskrosblad till grisarna som är halvt apatiska…
Mvh Felicia
Jag sitter och tråkar vet inte riktigt vad jag ska hitta på :/
Jag ska fortsätta städa, jag har inte hunnit till burarna ännu ^^
Funderar också på att möblera om här i mitt lilla bo…
Hanna
Usch, måste göra skolarbete nu, tjingeling så länge ;)
Mvh Felicia

Jag ska nog laddar ner lite saker till The Sims2
ligger och halvsover med datorn på magen
Helena

sitter o försöker tänka kloka tankar…Lyckas inte sjärskilt bra=PDe e inte min starka sida(HAR jag en stark sida???)

sitter här och väntar på att vi ska åka och kolla på bäbis marsvin :):)
Jag ska återvända till mitt städande/ möblering ^^
Hanna
hemma från lägret äntligen! suck vad jag är trött. har dessutom blivit sjuk. halsmandlarna är svullna och de värker. Det känns också som att hela mitt huvud ska trilla av. de e tungt och värker.

Har visat ena brorsan Cinnober och Dianthus på bild :P Hade visst glömt att visa honom xD
#191 Välkommen hem igen ^^
Hoppas att du kan limma fast huvudet innan det trillar av :P
jag sitter och äter chips och dricker kaffe lysnar även på en ljud bok *L'
jag lyssnar på tv:en samtidigt som jag är här inne på ifokus^^
nu lysnar jag på låtarna ur grease 2 och funderar på om jag ska släpa mig till konsum och handla
Varit och handlat hela dagen… Jobbigt -.-'
Fast jag hittade 1 par jeans, 1 linne och 1 tröja :)
Marsvinen har fått maskrosblad så de är rättså nöjda, ska göra skolarbete nu… Suck…
Mvh Felicia
Ska gå och äta nu. :)
Jag har spelat sims under de senaste timmarna. Bäst som jag sitter och spelar så blir skärmen svart "Power saving mode" och sedan slocknar skärmen helt - och nu får jag ingen kontakt med datorn -.- Jag måste lära mig att spara oftare…..
Hanna
#199 åter som om du fått virus eller såär datan på väg att kracha (stavning) så va det fär mig när den dog 
#200 - Det sa pappa också *suck* Jag har ju en jäkla massa bilder på datorn och dom försvinner så vet jag inte vad jag gör…
Hanna
#201 ja dom gör ju det om du inte får i ång datan å kan spara dom på en skiva
Jag har nyss sålt några av hamsterbebisarna! Känns ju både glatt o sorgligt. 2 st kvar nu bara.
Ska nog skriva lite… ;)
#201 Spara på CD-skiva ;) Eller flera CD-skivor x)
Jag kanske borde göra det med mina bilder, för säkerhetsskull… :/ Är ju bilder på Maja och Emma och jag skulle blir jätteledsen om de försvann :'( Har inte många bilder på dem, tyvärr. Bara några suddiga här och var och de på datan…
#203 Åh, du måste berätta vart du sålt dem och vilka som är kvar ^^ Fast du kanske kan skriva det i din till salu-tråd istället? :) Skulle vilja veta vad som hänt med sötisarna ;P *nyfikis*

Ska duscha snart, suck, skola imorgon och en plågsam lektion med min "älskande" mentor… NOT -.-'
jag har suttit barnvakt för min kusin
Helena
Pratar med Hatasallad och Fiona på msn :)
Jag blev Medarbetare på www.blandrashundar.ifokus.se idag :)

Jag pratar med Martina och Camilla på msn ;D
Ska snart sussa *gäsp*
Dags att starta ny tråd förresten? ;)
210# fixat :P
Nu ska jag sova, ont i huvudet och mår illa nu igen :/ Imorgon får jag ta mig till skolan och hämta lite skolböcker iaf.
#204 - Jo, jag gör det. Men det var ett tag sedan nu. Men jag får väl ta och göra det. Pappa körde lite virus program här och allt verkar vara som det ska - pappa trodde att det var någon bildgrej i datorn som gett upp tillfälligt bara. Synd på simset.. jag hade kommit så långt -.-'
Hanna
Nu finns det ny tråd HÄR! :)
Jag låser tråden eftersom det finns en ny.
Hanna