Marsvin iFokus

Marsvin

linkinpark
0

På andra filmen kan ju marsvinet drunkna jätte lättSkrikandes

NikitaOMichellin
0

FörvånadJaa, man blir så sur på sånna som inte fattar vad dom utsätter sina djur för

Emma-U
0

Jag säger bara -AMERIKANER!!
De har inte mycket vett i skallen när det gäller vare sig djur eller att välja president!

--------------
Emma - medarbetare på
Bichon.iFokus

Abico
0

Usch säger jag bara

Hanna 

paronskrutten
0

stackarn i poolen :/

Helena

Creation
0

Nej, gud så elakt! :( De har ju inte ens nån möjlighet att komma upp när de blir trötta eller nånting! :'( Så grymt!
- De i film nummer ett verkar inte veta det minsta dugg om hur man badar(och alltså handskas med) ett marsvin.
- De i film nummer två verkar vara alldeles sjuka. Marsvinet kan drunkna och så planerar de också att fånga upp marsvinet med EN HÅV??
- De i film nummer tre verkar ha någon skruv lös. Deras lilla gris kan falla i och det kan INTE vara kul för marsvinet att åka runt i en sådan där hastighet.
Elakt, säger jag bara… elakt!

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

SparklingTindra
0

Usch, det där är bara djurplågeri..

ElinM
0

herrguh  :O

FeliciaS
0

Usch så läskigt…! Att de vågar! De bryr sig knappas om de stackars svinen… Djurplågeri enligt mig! De verkar tro att marsvin är leksaker! grrr

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

CamillaS
0

Denna då http://uk.youtube.com/watch?v=qQ-kfn8-5fE&NR=1 bara slänga i marsvinet i poolen. :(

Creation
0

Det där var VÄLDIGT taskigt! :( Men grisen kom åtminstone upp fort ur vattnet, som tur.

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

FeliciaS
0

#10 Fy sjutton! Kan ju få vatten i lungorna!

Mvh Felicia

Wiizy
0

men usch :/

CamillaS
0

#12 det var det jag tänkte också..

Tusselut
0

Asså när jag badar mina grisar har jag dom i handfatet med vattnet rinnandes…skulle aldrig kunna göra så mot mina marsvin, i så fall om man måste låta det simma kan man väl ta på den en sele så man har lite koll? såg en annan film på youtube där några barn o en vuxen hoppade studsmatta med ett marsvin! det flög cirka en meter upp, herregud hur tänker en del djurägare!?

linkinpark
0

#15 dom tänker inte alls

MonaF
0

vad gulligt!!

FeliciaS
0

#17 Vad tycker du är gulligt på filmerna? =/

Mvh Felicia

CamillaS
0

Marsvinen kan ju få vatten i lungorna :(

MonaF
0

det var sött men synd

FeliciaS
0

#20 Okej…

Mvh Felicia

AmandaF
0

Usch , fy vad hemskt , man blir så upprörd över folk som inte förstår att djur inte är några leksaker . Dom som inte kan handskas med djur rätt borde förbjudas att ha djur . : /

Jappeloup
0

jag brukar bada mitt marsvin så, men då i en liten skål (asså låg kant)och med nåt i som han kan hoppa upp på o då endast på somrarna i ca 10 minuter!!

men han gillar det inte så jag gör d inte så ofta!!

FeliciaS
0

Jag badar mina marsvin iför utställningar och om de är smutsiga, men inte annars :)

#23 Varför gör du det om han inte gillar det?

Mvh Felicia

TRASAN
0

stackars marsvin :(

SoffanIsSmiling
0

Jag tycker att om man MÅSTE ha marsvinet o simma så ge det en chans att hoppa eller simma när DEN vill o så den lätt komr upp…De där var ett par J*vla idioter

FeliciaS
0

#26 Varför skulle det vara ett måste att marsvinen ska simma? De är inte direkt vattendjur ;-)

Mvh Felicia

SoffanIsSmiling
0

Ja menar om människan har ett måste på det!

paronskrutten
0

Simning är skonsamt och bra som träningsform om marsvinet tycker om det.

Helena

SoffanIsSmiling
0

ja men det vore bäst om det inte vore såå djupt,så om djuren plötsligt av nån orsak skulle börja sjunka mot botten så man lätt får tag på dem o snabbt

elinpelin96
0

asså fy faaaan vad elakt Skrikandes jag blir galen vad tänker dom människorna m ed ???? en kokosnöt elr vaddå ? när jag badar svinen låter jag dom alltid få stå på min hand satt det inte finns en möjlig het att dom får vatten i lungorna!!!

Lottar8
0

Vad ledsen jag blev när jag såg filmerna. Tänk vad många djur som har det dåligt. :supersad:

Skrotan
0

herregudO_O vad gör dom?