Stor bur ?
Heej allihopa som ni kanske vet har jag lakt ut mååånga trådar om burar och så men nu så har jag äntligen gjort en jätte stor bur!! tycker ni att en bur som e 141 cm lång och 109 cm bred passar bra till 2 marsvin ?? enligt lagen så får man ha 10 st där i men det ska jag inte ha! :)
Ja, det låter ju som ett väldigt bra mått ^^
Däri får dom det nog bra.
Hanna
Är det en vanlig gallerbur du hittat? För i så fall: 8O
Såklart det är bra för 2 marsvin!! ;D
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

ok… #2 nae jag har använt en helt vanligt lite mindre bur sedan tog jag galler i 8 pack man kan köpa för hamstrar i djuraffären så satt jag ihop dom med varandra så blev det så stort kjag kan ta en bild i morgon så kan ni få se! :)
#3 - Såna där låga hamsterhagar? :/
Hanna

Hamsterhagar? =/

a fast asså dom e ganska höga det e jätte många som använder dom till marsvin för dom e 34 cm höga!
#6 - Hm, okej :) Jag vill gärna se en bild på den ^^
Hanna

a du ska få se :) måste bara fixa kameran!
#8 - Bra :)
Hanna

#10 - Fint :) Men jag skulle inte ställa huset där det står, om marsvinen hoppar upp på det så är dom ute ur inhägnaden på 0-tid.
Hanna

haha ok jag har faktist redan gjort om :) satt dom inte kan komma ut!! dom har bara hagen nu :) :P
#10 Vad snygg bur:)

tack :)

har dom inget hus alls i hagen menar du?

#10: Var köper man sådana där hamsterhagar och vad kostar de?

#15 Klart dom har ett hus :) men asså jag tog bort buren ! satt dom bara har hagen .. dom har tilloch med 2 hus haha :P

#16 jag köpte på CRT zoologiska vid haninge där kostade dom 149 kr :)
Fint :) Jag har 2 sådana inhägnader som mina marsvin får springa runt i nästan varje dag. Just nu är de där ^^,
#16 Läs tråden om de inhägnaderna :) Själv betalade jag 199 resp. 189 kr :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

ok :)