Viktigt: serverbyte!
**information från ifokus
**
---
Idag eller i morgon (vi får se) kommer vi ta ned iFokus helt och hållet för att jobba med att byta servrar. Att flytta databasen kommer att ta många timmar.
Även när vi fått allt på plats och allt fungerar kan det dröja innan ni kommer åt iFokus eftersom DNS:er ska pekas om och det kan ta lite tid innan det slår igenom på hela Internet.
Berätta gärna detta på era sajter så de vet varför iFokus kommer att sluta fungera.
När vi är på plats på nya servarna kommer vi vara redo för att ha ännu fler inloggade. :)
Niklas
---
Hanna
Oooh nooo … Inte ska väl iFokus vara nerlagt ett tag nu igen, jag fick ju spader sist. :p
Sajtvärd till Dvärgpinscher.ifokus.se
Ryttare, hundägare, kattägare och kaninägare!
Blogg: http://mikatela.blogspot.com

Piss oxå! :/ Tkr att dom lägger ner det hela tiden ? -.-
Det är ingen jättelång tid som jag förstått - ett par timmar eller så. Vi får stå ut - tillsammans är vi starka ;P
Hanna
Haha, vi kan springa iväg till Hanna hela bunten och käka bullar och sjunga scoutsånger xD
Helena
#5 - Visst, välkommna ^^ Jag bjuder på spenat paj!
Hanna

#6 Yuck!
Då kan man soooooova x)
Ok, bra att veta. :) Jag tror jag överlever, förvånadsvärt nog. :p
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

:'(

Kul att MIF fungerar igen nu:-)
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!
JA! :D

Underbart att det funkar :D
kunde inte skriva något innläg förut, men nu kanse det går? testar.
Yey det funka:)

Man har inte kunnat skriva här på hela dan. ;P
Äntligen! ^^
Synd att jag inte kommer få mycket tid här ikväll - imorgon -.-'
Det är så mycket inför konfirmationen så *puh* Men nu börjar huset bli rent iaf. :)
Hanna
Jettebra här nu ju att sidan kan funka igen!!!
Kunde inte komma in i onsdags, hann inte kolla igår och idag var sidan nere förut… Skickade mejl till Hanna och undrade lite över vad det kunde vara, men nu har jag fått svaret. Kunde fått reda på det tidigare, om jag hade varit lite mer aktiv här inne. Har haft jättemycket i skolan och inte varit inne sedan i tisdags..
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Jag är inte beroende. Inte alls. jag satt inte och var 100% rastlös igår. inte alls.
#19 xD

#19 Nä, jag är inte heller beroende, inte det minsta. Har faktiskt inte ens märkt att fokus var borta…