Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 1141 ggr
peaches
0

Marsvinsnamn

Jag är helt överlycklig över att jag får hem två flickor i från eragons i juni! Är riktigt spänd inför detta.

Nu har jag dock problem med namnen. Jag vill att en av dem ska heta Majken, men vad kan passa bra till det namnet? Några tips?

Wiizy
0

vad kul att du ska skaffa 2 från Eragons! :) Vilka av dom är det? :D

Åh… Majken <3. Jag vet faktiskt inte passande namn… :) *s*

peaches
0

Nej, inte jag heller, men är kär i namnet Majken :D Det är de tingade, Singoalla och Twist.

Wiizy
0

Majken & Twist då? ;)

peaches
0

Jo, kanske det :) Det är så svårt det där med namn, min kusin tycker inte jag ska byta namn alls, för det ska tydligen betyda otur eller nåt.

elinpelin96
0

Majken å My ? :)

paronskrutten
0

Majken och Mira?

Helena

Abico
0

Oh, är det du som ska köpa gullungarna :D
Som jag suttit och tittat på framförallt Singoalla, hon har så vackra ögon ^^ Har själv två grisar från Eragons, hade tänkt döpa om dom men det var så svårt för dom passar verkligen i namnen så dom har fått behålla dom :P
Men Majken är ju jättefint, Majken och Maggan kanske?

Hanna 

peaches
0

Ja, hon har väldigt fina ögon :) Bra tips, det är så himla svårt med namn ibland, kanske kommer fram till något när det flyttar in. Det är då man brukar se vad de ska heta. Jaha, vad trevligt att du har därifrån, kändes jättebra att adoptera två små grisar därifrån.

Katarinaj
0

Majken och Fru fin eller Fröken fin

Abico
0

#8 - Ja, det är det verkligen ^^ Men det är också otroligt kul *s*
Mercedes och Majken kanske?
Jo, det käns ju som om man verkligen hjälper till på något sätt när man tar grisar därifrån :P Och jag älskar mina små flickor, Greta (ses på avataren) och Wilma.

Hanna 

parsley
0

Maja

FeliciaS
0

Majken kallas min kompis, haha ^^, Hon heter Mikaela.

Men Singoalla och Twist var ju redan jättefint, tycker jag? Annars Majken och Milla?

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Swea
0

Tjorven tycker ag kanske skulle kunna passa med Majken om det nu är det ena ska heta?

peaches
0

#13 Tjorven är ett härligt namn :D

#12 Jo, iof är Singoalla och Twist fina namn, men alltid kul att "döpa" sina djur.

Har funderat på Tilde och Majken, men det är så himla svårt! :)

Katarinaj
0

Tilde tycker jag låter jättefint…

Abico
0

Tilde är ju också jättefint :P
Själv får man ju då en Tilda i juli ^^

Hanna 

Skrotan
0

Majken och Madicken?:)

Currymarsvin