Bild - Bindi gäspar
Äntligen! Äntligen! Jag har efter många års längtan äntligen fått en bild på ett gäspande marsvin! Jag tog chansen när Bindi satt och gäspade, så vinkeln är inte den bästa, med träbron i vägen. Men hon gäspar! :) Är hon inte söt? <3
/Felicia ;)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Underbart!
Envishet och drömmar
Åh, har du kameran framme alltid? ^^
Helena
Wow, vad häftigt :D Det är ju sk*tsvårt att ta en gäspbild, ögonblicket är ju över så himla fort. :p Jag kommer aldrig kunna fota en gäspbild på Cinnober och Dianthus ^^'
Hade du kameran redan uppe när hon gäspade, då? Annars måste du ju ha varit jättesnabb :o
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

haha, vad rolig bild :D Alltid när thea och cazzy gäspar börjar dom "vifta" med ena framtassen, det ser så sött ut!
Tack ska ni ha :)
Det var vid ihopsläppet av Sira och Bindi, efter en stund gäspade Bindi minst 7-8 gånger med någon minuts mellanrum. Efter några gäspningar tyckte jag att det var värt att ta fram kameran och då kom det en till gäspning ;)
Mvh Felicia
Så sööt:D tyckte träbron passade in :)
Oj vad härlig bild! Tycker inte alls att träbron stör. Får man fråga vad du använt för objektiv?
#7 Okej, vad bra :) Javisst, kameran är en EOS 350D och objektivet en Canon EF-S 17-85mm/f. 4.0-5.6 IS USM.
Mvh Felicia

jippy en marsvinsjäspning äntligen! jag jagar fortfarande på mina. :) så jättestort grattis att du har fångat ögonblicket. :)
Jackpot:) en marsvinsgäspning^^ bra jobbat:)
#9 #10 Javisst, tack tack ^^,
Mvh Felicia
Jag har sett Dianthus gäspa många gånger idag(så sött ^^), men inte har jag hunnit fram med kameran en av dem ;)
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Grattis till den underbara bilden Felicia! ;P

Gud, så söt hon e! O träbron passa ju bara snyggt in i bilden tkr jag :D
Vad härligt med en bild på det ^^ Sune sträcker alltid ut sig jättemycket när han gäspar - ben och allt sånt petar åt alla håll och kanter *s*
Hanna
#12 Hihi, idag var andra gången jag såg Bindi gäspa någonsin *s* Men hon gjorde det många gånger.
#15 Så gjorde Cocos och Cacao också, otroligt sött ^^,
Mvh Felicia

helt otrolit älskar bilden jag väntar på ett sånt ögonblick med mina marsvin
Nu har jag fått en till bild på sötnosen när hon gäspar, när hon ligger ute i gräset :)
Mvh Felicia
visaaaa?
Helena
#19 Bidraget i Månadens marsvin maj :)
Mvh Felicia