Ny här
Hejsan. Jag är ny på denna sajt. Måste erkänna att jag aldrig varit ett dugg intresserad av marsvin, tills jag kikade in här…
Jag har kollat runt på ett antal hemsidor och har verkligen förälskat mig i marsvinen. Speciellt skinny och.. texel- vad nu det är? Haha ;)
Så nu kommer ni inte bli av med mig så lätt :) Hoppas att jag får köpa några små grisar i framtiden ;) Men först och främst så måste jag lära mig mer.
Förlåt om det var en onödig tråd…
Kram Emmy.

Hej & välkommen hit!
Hoppas du kommer trivas här på marsvin och att du "blir med marsvin" inom en snar framtid:-)
//Sandra
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!
Välkommen :)
Det är alltid kul när nya marsvinsintresserade dyker upp här ^^
Om du vill lära dig lite mer om marsvin finns det en toppenbra sida du kan kika på: =)
http://www.humlansmarsvin.se/marsvin/att_skaffa_marsvin/varfor.html
Om du har några frågor kan du såklart ställa dem här också ;)
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
ja marsvin är underbara!
Hej varmt välkommen hit! :)
Du kommer säkert att lära dig massor på denna sida :)
//CamillaS - Sajtvärd

Välkommen hit :D super kul att du hittade hit! Om du undrar ngt så var inte rädd för att fråga inga frågor är för dumma ;) Klart att dt inte är ngn onödig tråd, jätte bra att du uppmärksammar oss om att du är ny :)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

välkommen. :)

Tack :) Åh, älskar redan denna sajt, ni är jättetrevliga ju!
#2 Väldigt bra sida! :) Har redan lärt mig massor.

Välkommen :)

Välkommen =D
Välkommen ^^
Hoppas att du ska trivas härinne, vi ska nog rå om dig alltid *s*
Alla frågor är bra förutom dom dumma, så fråga på bara om det är något du undrar över :)
//Hanna - medarbetare
Hanna

Välkommen. Jag är också ny, tillhör förvisso den sk äldre generationen HE HE. Men finner denna sajt toppen då man kan finna allt smått o stort att prata om. Hoppas du kommer att trivas.
Marsvin 4-ever
.
#11 - Jag tror inte att jag har hälsat dig välkommen ännu ^^
Välkommen hit :)
Hanna

#12 Tackar! Är det Greta som är på din "logga" ?? Vilket fall som helst så är den en ljuvlig.
Marsvin 4-ever
.

Välkommen! Hoppas du börjar älska marsvin som vi gör (antar jag) och till slut skaffar dig ett.
Tips:
Om man är osäker på hur det är att ha marsvin så kan man sommarlåna marsvin, såsom kaniner:D
Kul att du har hittat hit!
Undrar du över någonting är det bara att fråga :)
/Felicia, Medarbetare på Marsvin ifokus
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
hihi, så du har åxå kommit hit ;D
( om jag inte är helt borta , så är du från kif :P ? )

#16 Japp :) En trogen kif-are här.
Tack alla! :D
#13 - Jo. det är Greta och hon är ljuvlig ^^
Finns fler bilder på min sida samt i fotoalbumet :)
Hanna