Persilje bilder
Så söta så ^^
Trivs du med nya kameran?
Hanna
#15 jadå fast ibland strejkar den och vägrar klicka av XD Sen är jag inte så bra fotograf (hehe) ^^
Jisses vilken bildbomb! ^^,
Tycker du har lyckats riktigt bra, fast många bilder är underexponerade. Jag har tre klara favoriter, som verkligen är jättefina! Det är följande…
#3 Verkligen jättefin, synd att den är så mörk ;)
#9 Sååå charmig <3 Bakgrunden är inte den bästa och skuggan i förgrunden stör. Hade lämpat sig bättre i stående format :)
#12 Otroligt söt! Skärpan är perfekt, jättesynd att du inte har fått med hela grisen. Den här bilden borde beskäras i stående format, då blir bakgrunden jättebra.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#16 Att den vägrar klicka av kan bero på att den inte är inställd på seriebildstagning, utan enbildstagning ;)
Mvh Felicia
#9 hah naw :D
jättefina bilder :)
väldigt fin bilder:) och många;) jag har oxå favvisar
nr 10 för att det är en jätte fin bild, tagen i det där ögonblicket jag tycker e så sött^^
och nr 9 för att den är verkligen rolig och riktigt söt bild:)

Gud #9an är ju bara FÖR söt ^^ Fnissade till lite när jag såg den ;D
okej tack för alla komenntarer och småtips :D De som vill redigera bilderna får lov att göra det :D Hade varit kul :)

Sååå söta!!!
#22 Har ändå inget spec. för mig så visst :)
Mvh Felicia
Upplösningen på bilderna verkar vara rätt låg, så jag kan inte påstå att redigeringen är direkt bra.
Mvh Felicia
haha vad söta :)

ååååå dom är så underbara dom marsvinen dom är som barn. söta o helt underbara goooooa marsvin:) :)