Hängmatta & andra saker...
Tjo! Undrar om ni kan skicka in en ritning på eran hängmatta, hus, bur, sovsäck, mysrulle eller något annat som ni har i buren!:) Skriv foort:D Själv har jag ett hus, där lite av taket är borta så dom kan titta ut där ifrån. Har även en tegelsten, och ett tegelrör. Så dom finns det tyvärr inga ritningar på, då huset är köpt på zooaffär och det andra finns bakom huset^^

Alltså nu är jag kanske negativ. Men tror du du får bättre och snabbare svar om man ska skynda sig med svar? :s
Om man ska stressa fram svar för dig, så kan du inte räkna med att man ska komma ihåg allt. Lugna ner dig - man kan vänta några timmar eller ett dygn också! Varenda tråd jag läst av dig står det "Svara FORT!!" ska du göra det sekunden efter? Inte? men dåså. då är det inte jätte akut.
//Wizy

Men jag är tycker bara allt jag skriver blir så lite, och förstår självklart att det inte gör det lättare isf^^ Tycker inte du är så negativ, alla säger vad man tycker. Ska sluta skriva så:P (Då jag inte har en vettig anledning att skriva detta)
#2 håller med dej lite :P det är ganska dött jämfört med kanin.ifokus :P fast vi är miundra folk här ^^

Ja:) Men ska ju inte typ spamma med det x'D Utan får max skriva i typ 3 inlägg (aa)
#3 Det är ju tusen fler medlemmar där än här, så det är nog inte så konstigt xP
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Men aja, backontrack nu iaf. Det handlar om hängmattor:A