Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettoff-topic
Läst 952 ggr
Wiizy
0

Good bye!

Ni får ha era "diskutioner" ifred nu, jag lägger ner. Vill ni ge mig skit nu så kom igen, gör det - jag kommer aldrig bemöta dom inläggen igen, dock.

Farväl!

//Wizy

CamillaS
0

Vad tråkigt att du känner så Lollo :(
Hade bra. :) syns antadligen på msn iaf.

FeliciaS
0

Vad tråkigt! Men inte ska väl andra få dig att lämna sidan?
Vi vill ju ha dina åsikter och kommentarer kvar på Marsvin.ifokus :)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

CamillaS
0

håller med #2 ibland får man nog bita ihop och inte ta det så personligt det som sägs. så är det ju överallt.. :/
Bara man inte säknker sig till samma nivå som dom som sagt nåt dumt.. då fortsätter det ju bara.

Wiizy
0

Ehrm, efter att fått skit i PM, som jag bara inte orkade anmäla till Diana, som jag lät vara, och att sedan fortsätta få skit i år, är faktiskt min gräns…

Annars tycker jag Camilla fixat denna sajt otroligt bra på så kort tid. :) Fortsätt så, så kommer det bli nordens bästa marsvinssajt - nordens bästa jag inte är medlem på.

//Wizy

FeliciaS
0

#4 Kan du inte bara ignorera det och strunta i personen? Eller ta upp det med Camilla, som är värd nu :)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

CamillaS
0

#4 va tråkiigt :( precis berätta vilka som är dumma mot dig nu.. så kan vi se vad man kan göra åt saken :)

Creation
0

Nej, Lollo! :O Inte lämna oss - inte lämna mig!
Vem har varit taskig mot dig? :(

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Hatasallad
0

Håller med Wizy, vem fan vill ha pikar mot sig? Jag fick nästan bara pikar mot mig i min tråd. Inte undra på att man inte stannar kvar på mif…

Abico
0

Vad synd att du (och Ida) känner så. Men jag antar att det är så, antingen får man bita ihop eller så skiter man i det ^^ Msnfinns ju kvar :P

Hanna 

aliciia
0

va synd :( men du kan väll ha  att vara dina favoriter / ingen kan se din sida, då kan man inte skicka PM eller så..