Good bye!
Ni får ha era "diskutioner" ifred nu, jag lägger ner. Vill ni ge mig skit nu så kom igen, gör det - jag kommer aldrig bemöta dom inläggen igen, dock.
Farväl!
//Wizy
Vad tråkigt att du känner så Lollo :(
Hade bra. :) syns antadligen på msn iaf.
Vad tråkigt! Men inte ska väl andra få dig att lämna sidan?
Vi vill ju ha dina åsikter och kommentarer kvar på Marsvin.ifokus :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
håller med #2 ibland får man nog bita ihop och inte ta det så personligt det som sägs. så är det ju överallt.. :/
Bara man inte säknker sig till samma nivå som dom som sagt nåt dumt.. då fortsätter det ju bara.

Ehrm, efter att fått skit i PM, som jag bara inte orkade anmäla till Diana, som jag lät vara, och att sedan fortsätta få skit i år, är faktiskt min gräns…
Annars tycker jag Camilla fixat denna sajt otroligt bra på så kort tid. :) Fortsätt så, så kommer det bli nordens bästa marsvinssajt - nordens bästa jag inte är medlem på.
//Wizy
#4 Kan du inte bara ignorera det och strunta i personen? Eller ta upp det med Camilla, som är värd nu :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#4 va tråkiigt :( precis berätta vilka som är dumma mot dig nu.. så kan vi se vad man kan göra åt saken :)
Nej, Lollo! :O Inte lämna oss - inte lämna mig!
Vem har varit taskig mot dig? :(
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Håller med Wizy, vem fan vill ha pikar mot sig? Jag fick nästan bara pikar mot mig i min tråd. Inte undra på att man inte stannar kvar på mif…
Vad synd att du (och Ida) känner så. Men jag antar att det är så, antingen får man bita ihop eller så skiter man i det ^^ Msnfinns ju kvar :P
Hanna
va synd :( men du kan väll ha att vara dina favoriter / ingen kan se din sida, då kan man inte skicka PM eller så..