Nyfödda!

Grattis till bebisasrna, vad söta de är:-)
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

GRATTIS! Underbart söta. Verkligen kul för dig med tanke på förra veckans tragedi.
Marsvin 4-ever
.
Stort grattis Annelie! :)
Vad roligt med sådana små sötnosar <3
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Naw, vad söta. Grattis :)
Helena
Kul! :) Grattis till sötisarna!
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Såååå fina! Grattis!
Grattis till sötnosarna! ^^
Så fina, grattis :)
Hoppas nu att mamma kommer igång snart också.
Hanna
grattis:) vilka sötisar:D
håller tummarna för att mamma vaknar till snart:)
Atlanta har precis mumsat i sig en hel del persilja så hoppas hon fortsätter pigga på sig! Hon har gott om mjölk.
Lilla Polanta har precis varit utanför huset o busat lite. Att Posan tar längre tid på sig är ju inget konstigt då hon var ostadig när hon föddes (antagligen legat klämd i magen.)
Mamma toxade och dog tyvärr idag…
Ungarna är tre dagar gamla och jag matar dom och hoppas de ska klara det. De äter bra när jag matar och de är pigga. De har en äldre hona som sällskap.
Kan bara hoppas på det bästa!
Vill verkligen inte förlora ungarna också nu när min underbara Atlanta är borta…
Posan är förresten omdöpt till Posen. Har velat fram o tillbaka om kön på honom så kanske ändras igen…hrm…

jag hoppas att ungarna överlever
Neeej, har Atlanta lämnat oss! RIP fina tjejen <3
Hoppas nu ungarna klarar sig… Finns tillräckligt med di åt dem? Bra att de har en äldre hona hos dem. Hoppas på det bästa <3
Mvh Felicia

aa…så fina grattis
Finns ju inget di eftersom mamman är död o honan som går med dom har inga egna ungar. Men jag matar dom o de äter med riktigt god aptit! De har tom gått upp lite i vikt sen igår. O båda har varit o smakat på grönsakerna. Så det ser bra ut, men faran är ju inte över.
Hoppas verkligen de klarar sig så jag har något kvar efter Atlanta. Hon var en sån underbar gris o hon har lämnat ett otroligt stort tomrum efter sig…

Grattis till de så söta bebisarna:)

Hur går det?
Posan är jättedålig och jag tror inte hon kommer klara sig. Hon är blek så jag undrar om hennes hjärta fungerar som det ska. Men hon får lite mer tid.
Polanta är jättepigg och alert och ett riktigt matvrak! O hon har börjat gå upp i vikt nu så hon borde ju klara sig. Hoppas jag.
De blir en vecka idag.
Posan har somnat in…
Polanta är pigg o matfrisk o jag hoppas verkligen att hon fortsätter vara det. Hon blir 8 dgr idag sötnosen!
Neeej, vad tråkigt! RIP Posan.
Hoppas verkligen hon håller ut nu, Polanta :)
Mvh Felicia
åh vad söööta =D
20# va tråkigt. Vila I Frid Posan.
håller tummarna för Polanta:) ät på gumman^^