Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterraserfärgerteckningar
Läst 781 ggr
MammaMonica
0

Mina Marsvin

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Detta är mina marsvin Piff & Puff… Som jag faktist inte vet så mycket om, vet att Piff i våras fick två ungar, men sedan vet jag inget mera. Jo, de är släthåriga men e de en RAS??

Kan läsa om det på,  min sida..!!

Detta är Piff…

Kul om ni som e mera haj på detta kan ge dem en Ras, Färg eller Teckning.

MammaMonica
0

En till på henne…

MammaMonica
0

En till..

MammaMonica
0

Å så Puff…

MammaMonica
0

En till…

MammaMonica
0

En till

MammaMonica
0

Å så en på dem tillsammans….

lomsen
0

Jättefina!

Alfahannah
0

Dina marsvin tillhör rasen nonself. Jättefina bilder förresten. ;)

CamillaS
0

Vad fina bilder du fått på dom. :)
Ville dom posera bättre denna gång? ;)

FeliciaS
0

Vad fina :)
Släthår är ingen ras utan en typ, ett hårlag kan man säga ^^, Som terrier, retriever t.ex. Rasen är Nonself och Piffs färg är White/Goldenagouti/Golden och Puffs färg är White/Golden/Goldenagouti tror jag.

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

MammaMonica
0

#7. TACKAR..=)

#8. Ok, Tack *nonself* då ska jag läsa på lite om dem.. *L*

#9. hahahahah, nja inte Puff ho va tjurig å lat, längade vell till den ny städada buren å vitkålen som ho bara ÄLSKAR..

Piffsan däremot ho va pigg å poserade förvånansvärt bra, trots att hon e den *blyge*..

Jag bar faktist in dem på Linus säng en i taget å tog ganska många bilder :) stängde dörren, hade vellan haft alla hundar med annars, huhuhuhu..

(paasa på att ta på Kanin åxå) Vill ni se??…

#10. ÅÅ, TACKAR..*L* Oki, då har jag de begreppet förklarat för mig, så jag faktist förstå åxå.. Tackar, tackar, bra du gav ex, kanoon.  mm, Nonself (ingen ensam) å de e de ju inte heller, de har ju varann.. Läsa om den ska jag.. :)

jo, de där med färger sa camillaS något om, men se jag minns ju inte va ho sa va färgerna hette, men vad jag förstått så e de mest av färg 1, mindre av färg 2 och minst av färg 3… För Piff & Puff har ju samma färger i sig men olika mycket av färg 2&3..

OT. Ho, CamillaS har hjälp mig MYCKET med mina Marsvin & Kaninen, är henne evigt TACKSAM, om både tipps, råd, skötsel, mat, tom lånat mig en STOR bur me hus i till marsvina.. Du e kanon, TACK… *blink* man e aldrig för gammal för att lära… *L*

CamillaS
0

#11 he he tack. Är bara glad att jag kunde hjälpa till. ^^
Får komma över och hälsa på dom igen snart. ;)

MammaMonica
0

#12. Vasse go, jag e jätte gla för din hjälp :)

Ja, visst gör de, du e JÄTTE välkommen.. :)