nyfödda skinnys!
För en liten stund sedan föddes det 5 stycken skinnys här. Jag tror i varje fall att hon är klar nu. *ler*
Har inte kollat dom än men ska göra det snart för att få se kön, behåring o färger osv.
Spännande! Och jag såg hela förlossningen och det var verkligen en upplevelse (har missat de tidigare.)
Mamma är Therese's Play a Melody (de white skinny) och pappa är (Stall Vikings) Nelson (golden/white skinny).

Grattis, vad roligt!!
Ser fram emot att få se bildeer:-P
Visst är det kul att få se förlossningen?!
Jag har själv haft turen att få vara med flera gånger, det är underbart:-)
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!
Oh, vad kul :)
Nu vill vi se söta skinny bilder som kan övertyga min kära mor om att skinnys är minst lika söta som sina håriga kusiner ;P
Hanna
Foto kommer! Har precis kollat dom men får kolla mer noga imorn. Är lite osäker på könen. Bebsen vägde mellan 88-99 g vilket jag tycker är väldigt bra vikter när de är fem stycken! Färger varierar från nästan helvitt till nästan helfärgat: svart, golden, golden ag. Men även det får jag kolla mer noga imorn. Viktigast nu var att kolla så alla mår bra o det gör de. Mamma också!
Men jag tror Melody vill ha bebsen ifred nu. Hon har fått gräs o mumsa på nu. Hon är väl hungrig kan jag tro.
Ett stort grattis till så många nakenfisar :) Kul att du fick se hela förlossningen!
Skulle lagt in foto igår men när jag uppdaterat min hemsida var jag för sömnig…
Alla fem är så pigga o busiga. En väldigt jämn kull. 4 hanar o 1 hona. Så underbara allihop!
Detta är min melodi-kull så namnen är musiktermer. Ifall nån inte visste det redan. *ler*

så söta dom var. :) lycka till med dom små liven. :)

vad gulliga:D Lycka till!
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Grattis till nyfödingarna.