Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 799 ggr
svampi
0

Vill bara säga Tack!

Har varit medlem här på Marsvin iFokus ca 1 år eller nåt och det har varit så himla lärorikt! Har lärt mig hur mycket som helst och det har verkligen varit extremt bra då jag skaffade marsvin utan någon speciell kunskap om smågrisarna.

Och det har varit speciellt bra nu när det är mer ordning och reda, och det är nog tack vare alla snälla och hjälpsamma medarbetarna som håller koll på allt! Fortsätt med det!

Kram  Alexandra med marsvinen Alva och Alma.

FeliciaS
0

Trevligt att du tycker så Alexandra ;)
Jätteroligt för oss att höra, vi ska fortsätta åt samma håll och göra vad vi kan! :)
/Felicia, medarbetare

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Abico
0

Jag kan inte annat än att hålla med, mif har lärt mig massor :)

Hanna 

Creation
0

Håller verkligen med.
Jag har lärt mig otroligt mycket här. :) Jag är minst sagt häpen över vad lite jag kunde innan jag kom hit i jämförelse med vad jag kan nu(om jag tittar tillbaka på några av mina tidigare inlägg)! Jag har lärt mig långt mycket mer på dessa åtta månader(var det bara så kort tid sen?) än jag lärde mig på de sju år jag hade marsvin innan dess. ^^' Då visste jag bara skötseln(men hade några brister, t.ex. gav jag grisarna gnagarblandning innan jag kom hit… förstår varför Maja var tjock många år när de hade fri tillgång på det O.o''), nu vet jag verkligen mycket mer än så. :)

Tack för en bra sajt!

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

FeliciaS
0

Ja, jag har också lärt mig otroligt mycket ;) Tänk vad många marsvin som hade mått sämre om inte Marsvin.ifokus hade funnits! Och utan marsvin.ifokus hade jag aldrig fått träffa Sira <3 Och Frideborg hade säkert aldrig kommit till mig…

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

CamillaS
0

Jag måste också hålla med, även när jag var vanlig medlem, Medarbetare och blev Sajtvärd.. alltså shit vad mycket man har lärt sig! och lärandet bara fortsätter! Måste också säga tack till alla som har bidragit till att jag lärt mig otroligt mycket! :D