Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettmedlemmar
Läst 674 ggr
EmiZ
0

Well... I'm back again!

Jag skrev det i en annan tråd så många medlemmar vet redan om det. Medarbetarna (2 av dom, sen tror jag Camilla vet med) vet redan att det är jag. Men jag tänker bara meddela att det faktiskt är Wizy ^^

Jag tog ju bort mig efter massa påhopp. Men bus på mig igen, nu är jag starkare, och envis.
Så länge marsvin finns i mitt hjärta så ska ingen hindra mig att sitta på den sajt jag vill. Och MIF är ju en bra sajt! ;)

Jag teg ett tag, men när "Emi" (som betyder Wizy på japanska, vilket jag sagt till flera innan. :P) skapads så blev jag helt… off på iFokus. Så svaret att jag är tillbaka blir sent. Men jag är här… Digga läget! *s*

Dom flesta har faktistk bett om ursäkt om påhoppen också, så gammalt groll är glömt ^^'

_Lagom till nya versionen med, men den är jag inte särskilt ny på… har ju vart Medarbetare o fått pröva den innan >.<

_/Wizy

FeliciaS
0

Härligt! :)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Abico
0

Välkommen tillbaka lollo :P
Var det inte du som aldrig mer skulle återvända till iFokus? ;P

Hanna 

FeliciaS
0

#2 Haha, precis…!? ;) (pssst.. jag tror hon fick abstinens! ^^,)

Mvh Felicia

Abico
0

#3 - *s* Det får jag aaaaldrig när iFokus ligger nere för några timmar ;P

Hanna 

CamillaS
0

He he välkommen tillbaka, bra att du är starkare och stannar kvar! :)

EmiZ
0

Nej men en viss medlem skulle ha in mig och ge åsikter på trådar över msn att jag tyvärr tillslut skapade ett konto.

Behöver ju guida min syrra också…
SeEn finns det liiiiite (Eller ja, ok MYCKET) för fina människor här inne också ;P

Sandra-B
0

Kul att du är tillbaka igen Louise:-)

Vet du om att du måste ändra ditt namn för att kunna aktivera din personliga sida?

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

Abico
0

#6 - Vad kan det ha varit för medlem? (A)

Hanna 

EmiZ
0

#8 - Absoluuuuut inte någon som slutade på A och börjar på H… Uuundra ;).

#7 - Japp… ;)

FeliciaS
0

Roligt att ha dig tillbaka iaf :)
Är allt bra med marsvinen annars?

Mvh Felicia

Creation
0

=D Lolloo!! Saknat dig gumman!
Har inte blivit så mycket msn eller så senaste tiden för min del *s*
(och de gånger jag varit inne har du inte varit det O.o')

Angående marsvinen, skulle du väl börja med agility med hund och så, så att du var tvungen att…
Eller kommer det inte bli av eller ske senare?

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

EmiZ
0

#11 - Saknat dig mer.

Va? Logga in på msn istället ;)

Jag ska börja med agility nästa år, och då har jag Skola + Agility, inget annat kommer bli av, drf så kan jag ha marsvinen kvar. :) Men det såg ut att bli dmer än dubbelt så mycket innan. Men nu är det öfrsäkrat att inget händer alls mer än agility någon gång i veckan, när hunden är äldre, fram tills dess ska vi ju bara köra lydnad och sådant, så hon blir mer lydig & sedan börja i sin takt, så kanske i slutet av 09 är jag väl igång med agility med Nicki :D

Men som sagt blir ju inte det mkt tid heller. Iof beror det på hur långt vi kommer med agilityn, men vi siktar ju inte på Klass1 utan bara aktivera voffsen. :P