Hane Sökes i Göteborg!
Letar efter en snygg och snäll hane att ha till ett litet "avelsprojekt" med något av mina marsvin. Vill alltså inte köpa marsvinet utan låna honom ett tag för avel.
Kommer troligtvis inte föröka få utställningsmarsvin utan satsar mer på kel marsvin. Betalar naturligtvis en rimlig summa, diskuteras vid intresse.
Ras och färg spelar inte så stor roll. Nåt som låter intressant? Kontakta mig via Pm eller lämna en kommentar.
MVh alexandra-svampi
Hejsan :D jag har två stycken hanar som har lämmnat fin fina ungar :)
den ena (Magnus) är en sheltie på 1½ år i färgerna white/golden/goldenagouti och den andra (Teddy) är en texel på 3 snart 4 år i färgerna golden/white
tyvärr har jag inga bilder på den här datorn :/ men skickar gärna ny-tagna bilder senare via mail :)
Jag har ju min Vincent här hemma som jag ev. kan tänka mig att låna ut. Han är en rex som fyller ett år i oktober, jättetrevlig och snygg kille som fick sitt första cert i helgen :)
Han ska dock kastreras i september så det är nu eller aldrig isf. *s'
Hanna
Men du skulle väl inte avla på någon av dina honor? Du gjorde ju en undersökning och bestämde dig för att inte göra det då de var 2 år? Eller har jag missuppfattat någonting nu tro…?
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#3 - Den här tråden skapades innan omröstningstråden skapades :)
Hanna
#4 Jaså, ojdå ;) Får skylla på att jag är hungrig.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

oj trodde jag hade tagit bort denna artikeln…Ni får gärna låsa tråden om ni vill.
Då låser jag tråden :)
Hanna